شركت سورنا شركت سورنا .

شركت سورنا

​ خريد Tenable.ep

در حال حاضر تهديدات سايبري مداوم در حال تغيير ميباشند و هرروز ريسك هاي تازه اي كسب و كارها را تهديد ميكند. اين امر موجب شده تا بسياري از مديران از آسيب پذيري هاي شبكه و تجهيزات خود هراس داشته باشند. در عين حال روزانه حجم وسيعي از اطلاعات درون سازمان رد و بدل ميشود و تجزيه تحليل اين اطلاعات ميتواند كمك شاياني به سازمان ها براي دسترسي به تصوير كلي از ساختار و آسيب پذيري هاي شبكه فراهم ميكند.

بطور كلي داشتن ديد جامع برروي وقايع درون شبكه جزو اصلي ترين دغدغه هاي مديران ميباشد. محصول Tenable.ep با فراهم كردن ديد كامل و مستمر برروي ريسك هاي سايبري موجود در شبكه، و برروي يك پلتفرم يكپارچه، امكان شناسايي تمامي تجهيزات و رويدادهاي مربوط به آنها را براي سازمان ها فراهم ميكند. اين امر امكان پيش بيني اينكه كدام آسيب پذيري بيشترين تاثير مخرب را برروي تجهيزات دارد فراهم ساخته و امكان پاسخ گويي به موقع به آنها و جلوگيري از ريسك هاي حياتي را در دسترس قرار ميدهد.

بطور كلي اين محصول تمامي قابليت هاي نرم افزار Tenable.io را شامل شده و بصورت يكپارچه ارائه ميدهد. اين محصول با بكارگيري و استفاده از اسكنرهاي نسوس، ميتواند تهديدات موجود در نقاط مختلف شبكه را شناسايي كرده و بصورت خودكار و براساس سياست هاي از پيش تعيين شده به آنها پاسخ دهند.

مشتريان ميتوانند براي اطلاع از نحوه سفارش گذاري و تهيه محصولات خريد Tenable با كارشناسان بازرگاني شركت سورنا ارتباط برقرار كنند.


برچسب: ​ خريد Tenable.ep،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۶:۱۰ توسط:فاطمه بخشي موضوع: نظرات (0)

لايسنس PLR

​لايسنس PLR چيست؟


با معرفي روش جديد اعمال لايسنس هاي سيسكو كه به اسمارت لايسنس سيسكو شناخته ميشود، مشتريان ميبايست تمامي لايسنس هاي تجهيزات خود را از وب سايت CSSM و بوسيله اسمارت اكانت خود خريداري نمايند. در اين روش دستگاه با اتصال به وب سايت مديريت لايسنس هاي سيسكو بصورت آنلاين و يا از طريق پروكسي، لايسنس هاي موجود و مورد نياز خود را دريافت كرده و ويژگي هاي مختلف برروي آن فعال ميگردد. لازم بذكر است در اين روش ارسال گزارش دوره اي از وضعيت لايسنس هاي دستگاه بصورت آنلاين و يا آفلاين به وبسايت سيسكو الزامي است و درصورت خلل در ارسال اين گزارش ها اكثر قابليت هاي تجهيزات بحالت تعليق درآمده و غيرفعال ميگردند.

با اينكه اسمارت لايسنس هاي آنلاين مزايايي از قبيل امكان مشاهده، نظارت، مديريت و جابجايي لايسنس ها را در اختيار مشتريان قرار ميدهد، لزوم نياز به ارتباط مداوم با وبسايت سيسكو و ارسال گزارش مصرف لايسنس ها براي بسياري از مشتريان با چالش هايي همراه بوده و حتي در محيط هاي امنيتي كه ارتباط با شبكه هاي خارجي محدود شده است، كارايي ندارد.

از معايب ديگر لايسنس هاي آنلاين، نياز به تمديد و پرداخت هزينه دائمي است كه اين امر هزينه هاي سازماني را بشدت بالا ميبرد.

بمنظور پاسخ گويي به اين چالش ها و بخصوص براي شبكه هاي بسيار امن، شركت سيسكو اقدام به معرفي اسمارت لايسنس آفلاين خود كه به قابليت License Reservation شناخته ميشود نموده است. اين روش كه جزئي از قابليت اسمارت لايسنسينگ ميباشد، بمشتريان اين امكان را ميدهد تا قابليت هاي مختلف را برروي تجهيزات خود تنها با يك Code فعال نمايند. اين روش در حال حاضر برروي برخي از محصولات، و نه تمام محصولات سيسكو، فعال گرديده است كه در ادامه به آنها اشاره ميكنيم:

سوئيچ هاي كاتاليست سيسك
سوئيچ نكسوس سيسكو
فايروال سيسكو
روتر هاي ASR سيسكو
روتر سري ISR سيسكو
نرم افزار Cisco ISE
نرم افزار Cisco FMC
كنترلر APIC


برچسب: لايسنس PLR،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۴:۵۶ توسط:فاطمه بخشي موضوع: نظرات (0)

​ خريد F5

محصول F5

امروزه و در دنياي تكنولوژي شركت هاي زيادي وجود دارند كه در حوزه هاي مختلف از جمله شبكه و زير ساخت، امنيت و غيره مشغول به فعاليت هستند. شركت F5 جزو معدود شركت هايي است كه بصورت كاملا حرفه اي در حوزه امنيت راهكارهاي مختلفي را ارائه داده است.  

كمپاني F5 در سال ۱۹۹۶ كار خود را با توليد تجهيزات  Load Balancing با نام تجاري BIG-IP آغاز كرد. نحوه كار اين تجهيزات به گونه اي است كه اگر يكي سرورها بدلايلي خاموش شود و يا ترافيك بيش از حدي بر روي آن وجود داشته باشد، اين محصول بخشي از ترافيك يا تمامي ترافيك موجود بر روي سرور را به سمت سرور هاي ديگري كه تونايي پاسخگويي ترافيك موجود را دارا مي باشند، ارسال مي نمايد.

مشتريان ميتوانند براي اطلاع از نحوه سفارش گذاري و تهيه انواع لايسنس با كارشناسان بازرگاني شركت افزار پرداز هوشمند سورنا ارتباط برقرار كنند.


برچسب: ​ خريد F5،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۳۸:۲۷ توسط:فاطمه بخشي موضوع: نظرات (0)

​ نرم افزار GFI Help Desk

 

با توجه به نيازمندي ها و مشكلات فراوان كاربران در سازمان ها نياز به سامانه اي جامع جهت ثبت مشكلات كاربران و پاسخ دهي ميباشد. نرم افزار GFI Help Desk با ارائه سيستم تيكتينگ جامع و قابليت هاي دسته بندي ، تعيين وضعيت تيكت ها و قابليت هماهنگي با انواع سامانه ها و چت آنلاين سبب ميشود هرچه سريعتر به مشكلات كاربران رسيدگي شود. سيستم تيكتينگ اين نرم افزار قابليت هاي فراواني همچون ارسال ايميل مشكلات كاربران به سامانه تيكتينگ ، هماهنگي با ساماته هاي چت آنلاين ، نرم افزار هاي مانيتورينگ و غيره دارا ميباشد و با ارئه كنسول جامع بر روي پلتفرم هاي مختلف سبب رسيدگي سريع و آسان به مشكلات كاربران ميشود.

ويژگي هاي نرم افزار GFI Help Desk
اين محصول با سيستم تيكتينگ پيشرفته جهت تسهيل فرايند هاي Help Desk بوده و مديران شبكه با اين نرم افزار به راحتي قادر به رسيدگي به مشلات كاربران خواهند بود. از ويژگي هاي بارز اين نرم افزار ميتوان به موارد زير اشاره كرد:

سيستم تيكتينگ پيشرفته و قابليت دسته بندي و اولويت بندي تيكت ها
قابليت تبديل خودكار ايميل مشكلات كاربران به تيكت
قابليت اتصال به تلفن هاي سازماني و نظرسنجي از كاربران
قابليت هماهنگي با سامانه هاي چت آنلاين و شبكه هاي اجتماعي
قابليت مشاهده تاريخچه تيكت هاي كاربران
قابليت مديريت پروفايل كاربران و اضافه كردن اطلاعات كاربران
پشتيباني از قابليت RestAPI و سازگار با اتوماسيون هاي اداري، نرم افزار هاي حسابداري و غيره
مشتريان ميتوانند براي اطلاع از نحوه سفارش گذاري و تهيه محصولات GFI با كارشناسان بازرگاني شركت سورنا ارتباط برقرار كنند.


برچسب: ​ نرم افزار GFI Help Desk،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۳۳:۵۲ توسط:فاطمه بخشي موضوع: نظرات (0)

​ نرم افزار GFI FaxMaker Online

نرم افزار GFI FaxMaker Online يك پلتفرم آنلاين تحت وب جهت  ارسال و دريافت نمابر بوده و بدون نياز به تجهيزات مختلف همچون سرور فكس ، خط تلفن ، كارت فكس و مودم سبب كاهش هزينه ها و سهولت استفاده ميگردد. از مزاياي اين نرم افزار ميتوان به گزارش گيري پيشرفته،استفاده از شماره هاي سازماني و مجازي، بايگاني، ارسال و دريافت فكس ها از ايميل و نرم افزار هاي ديگر ،ذخيره سازي در فرمت هاي مختلف و غيره اشاره كرد. با استفاده از اين نرم افزار هزاران كاربر به صورت همزمان ميتوانند بر روي سيستم عامل ها و پلتفرم هاي مختلف از سرويس فكس آنلاين استفاده كنند.

ويژگي هاي نرم افزار GFI FaxMaker Online
نرم افزار GFI FaxMaker Online با ارائه پلتفرم فكس پيشرفته آنلاين سبب مديريت آسان فكس ها شده و با قابليت هاي فراوان اعمال پاليسي، خودكارسازي فرايند ها و غيره انتخابي مطمئن جهت سرور فكس ير روي فضاي ابري ميباشد. از ويژگي هاي بارز اين نرم افزار ميتوان به موارد زير اشاره كرد :

 امكان ارسال فكس از پلتفرم آنلاين GFI FaxMaker Online به ايميل و بالعكس
بدون نياز به نصب و سرويس دهي به صورت آنلاين
قابليت فشرده سازي فكس ها و دانلود به صورت گروهي
قابليت استفاده از شماره سازماني يا شماره جديد مجازي يراي سرور فكس
قابليت شخصي سازي رابط كاربري
پشتيباني از استفاده هزاران كاربر به صورت همزمان
پشتيباني از پروتكل Transport Layer Security (TLS)
قابليت مانيتورينگ لحظه اي فكس هاي ارسالي و دريافتي ، شماره هاي مورد استفاده ، فعاليت كاربران و غيره
هماهنگي با سرويس Microsoft Server Exchange Server ، Lotus Notes ، Office 365 ، Google Apps
قابليت هماهنگي با پروتكل هاي ميل سرور Pop3 ، Imap و SMTP
مشتريان ميتوانند براي اطلاع از نحوه سفارش گذاري و تهيه محصولات GFI با كارشناسان بازرگاني شركت سورنا ارتباط برقرار كنند.


برچسب: ​ نرم افزار GFI FaxMaker Online،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۲۸:۲۷ توسط:فاطمه بخشي موضوع: نظرات (0)

نرم افزار GFI FaxMaker ​

​  نرم افزار GFI FaxMaker سرور فكس متمركز جهت مديريت، مانيتورينگ، ارسال و دريافت نمابر بوده و با امكانات بيشماري كه در اختيار كاربران قرار ميدهد سبب كاهش هزينه ها و افزايش كارايي ميگردد. همچنين از مزاياي ارسال و دريافت نمابر به اين روش ميتوان به قابليت بايگاني، امكان ارسال و دريافت فكس ها از ايميل و نرم افزار هاي ديگر ،ذخيره سازي در فرمت هاي مختلف و غيره اشاره كرد.

ويژگي هاي نرم افزار GFI FaxMaker
نرم افزار GFI FaxMaker با ارائه سرور فكس پيشرفته سبب مديريت آسان فكس ها شده و با قابليت هاي فراوان همچون ارسال و دريافت فكس ها به ايميل ، اعمال پاليسي، خودكارسازي فرايند ها و غيره انتخابي مطمئن جهت سرور فكس در سازمان ها ميباشد. از ويژگي هاي بارز اين نرم افزار ميتوان به موارد زير اشاره كرد :

مشتريان ميتوانند براي اطلاع از نحوه سفارش گذاري و تهيه خريد محصولات GFI با كارشناسان بازرگاني شركت سورنا ارتباط برقرار كنند.

 امكان ارسال فكس به ايميل و ايميل به فكس از طريق ميل سرور و خط تلفن
قابليت فشرده سازي فكس ها و بهينه سازي منابع ذحيره سازي
هماهنگي با سرويس هاي MDaemon ،Lotus Domino، Microsoft Exchange ، Gmail و ساير سرويس هاي ارسال و دريافت ايميل POP3 و IMAP
قابليت نصب بر روي ماشين مجازي جهت كاهش هزينه ها
قابليت استفاده از Email2FaxGateway جهت ارسال و دريافت پيام ها بر روي سيستم شخصي كاربران
پشتيباني از ميل سرور هاي Cluster
قابليت استفاده از پروتكل هاي مسيريابي فكس همچون CSID ، DTMF/DID ، MSN ، OCR و Line
قابليت خودكارسازي پرينت فكس هاي دريافتي بر اساس پاليسي هاي اعمال شده
پشتيباني از پروتكل FOIP و امكان دريافت و ارسال نمابر از طريق IP
قابليت دسته بندي فكس ها و ارسال هر فكس به پوشه مدنظر
پشتيباني از ارسال و دريافت پيام كوتاه
قابليت هماهنگي با سرويس هاي Voip


برچسب: نرم افزار GFI FaxMaker ​،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۲۶:۱۹ توسط:فاطمه بخشي موضوع: نظرات (0)

نرم افزار GFI Languard

نرم افزار GFI Languard با اسكن دقيق شبكه قادر به شناسايي بدافزار ها و انواع تهديدات امنيتي ميباشد و با ارائه Pach هاي امنيتي براي تجهيزات و نرم افزار ها از بروز آسيب پذيري ها و تهديدات امنيتي در سطح شبكه جلوگيري كرده. همچنين اين نرم افزار با كنسول تحت وب قادر به مديريت امنيتي وضعيت تجهيزات و سرويس هاي تحت شبكه بوده و با ارائه گزارشات جامع در فرمت هاي مختلف به صورت خودكار و دستي ميباشد. GFI Languard با انواع سرور ها ، تجهيزات و سرويس هاي مايكروسافت ، سيسكو و غيره به راحتي هماهنگ شده و با ارائه نقشه جامع شبكه و مانيتورينگ لحظه اي فعاليت ها در سطح شبكه از بروز انواع مشكلات امنيتي در سازمان ها جلوگيري ميكند.

ويژگي هاي نرم افزار GFI Languard

ارائه Patch هاي امنيتي براي سيستم عامل هاي ويندوز ، لينوكس و مك
ارائه Patch هاي امنيتي براي انواع نرم افزار هاي Microsoft ، Adobe و غيره
قابليت ارائه نقشه و نمايش وضعيت تجهيزات بر روي نقشه
قابليت مانيتورينگ پكت ها، پورت ها و اي پي ها در مبدا و مقصد
قابليت هماهنگي و مانيتورينگ انواع تجهيزات شبكه ، سيستم عامل ها و ماشين هاي مجازي
قابليت هماهنگي با Active Directory و مانيتورينگ وضعيت كاربران و تجهيزات در سطح Domain
 

 

مشتريان ميتوانند براي اطلاع از نحوه سفارش گذاري و تهيه محصولات محصولات GFI با كارشناسان بازرگاني شركت سورنا ارتباط برقرار كنند.


برچسب: نرم افزار GFI Languard،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۵۹:۱۷ توسط:فاطمه بخشي موضوع: نظرات (0)

نرم افزار GFI Archiver

بصورت كلي نرم افزار GFI Archiver با بايگاني ايميل ها و فكس هاي كاربران در يك سيستم جامع سبب جلوگيري از دست رفتن ديتا در سازمان ها ميشود. در ادامه با قابليت هاي اين محصول بيشتر آشنا ميگرديم.

ويژگي هاي GFI Archiver
نرم افزار GFI Archiver با سيستم ذخيره سازي پيشرفته جهت تسهيل فرايند هاي Archive بوده و مديران شبكه با اين نرم افزار به راحتي قادر به بايگاني ديتا خواهند بود. از ويژگي هاي بارز اين نرم افزار ميتوان به موارد زير اشاره كرد :


افزايش كارايي ميل سرور و كاهش استفاده از منابع
ذخيره سازي ايميل ها در پايگاه داده SQL
قابليت هماهنگي با سرويس هاي Microsoft Exchange ،Office 365 ،Google Apps و انواع ميل سرور ها
سيستم مديريت پيشرفته جهت بايگاني فكس ها و ميل ها
قابليت هماهنگي با GFI FaxMAker
پشتيباني از پايگاه داده هاي مختلف
هماهنگي با ميل سرور Exchange
قابليت هماهنگي با Outlook
 

مشتريان ميتوانند براي اطلاع از نحوه سفارش گذاري و تهيه محصولات GFI با كارشناسان بازرگاني  شركت سورنا ارتباط برقرار كنند.


برچسب: نرم افزار GFI Archiver،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۵۶:۳۱ توسط:فاطمه بخشي موضوع: نظرات (0)

​نرم افزار GFI MailEssentials

نرم افزار GFI MailEssentials با اسكن دقيق ميل سرور از انواع هرزنامه ها و ايميل هاي مخرب جلوگيري كرده و با قابليت استفاده همزمان از 4 موتور قدرتمند آنتي ويروس Avira، Bitdefender، Kaspersky و CYREN به سرعت انواع هرزنامه ، ويروس ، تروجان ها و آسيب پذيري هاي ديگر را شناسايي كرده و با هماهنگي با انواع ميل سرور هاي مختلف همچون Microsoft Outlook و ارائه كنسول مديريتي جامع جهت مانيتورينگ ، گزارش گيري ، اعمال پاليسي و غيره سبب جلوگيري از بروز آسيب پذيري ها و تهديدات امنيتي در ميل سرور ميشود. اين نرم افزار با الگوريتم هاي تحليل پيشرفته Directory Harvest Protection ، Spam Razor ، Bayesian Filtering ، Keyword-Checking ، Attachment-Checking و غيره توانايي تشخيص و جلوگيري از انواع ايميل هاي مخاطره آميز را دارا ميباشد و مناسب جهت ايمن سازي و بالا بردن اعتبار ميل سرور در سازمان هاي كوچك و متوسط ميباشد.

ويژگي هاي نرم افزار GFI MailEssentials
مجهز به 4 موتور آنتي ويروس قدرتمند Avira، Bitdefender، Kaspersky و CYREN
قابليت هماهنگي با Microsoft Outlook
قابليت امن سازي Sender Policy Framework (SPF)
استفاده از هوش مصنوعي پيشرفته و Machine Learning جهت بررسي مهندسي اجتماعي ، الگو ها و كشف آسيب پذيري هاي جديد
داراي استاندارد هاي امنيتي PCI DSS،HIPAA ، SOX ، GLBA
قابليت راه اندازي سرور هاي كلاستر جهت Fault Tolerance و High Availability
قابليت ارائه گزارش در فرمت هاي متني ، HTML و ارسال خودكار به ايميل
مجهز به نرم افزار هاي متعدد امنيتي جهت جلوگيري از فيشينگ ، شناسايي بدافزار ها ، رمزنگاري و غيره
قابليت تشخيص محتواي ايميل ها و بررسي URL هاي مشكوك و جلوگيري از دسترسي به آن ها
مشتريان ميتوانند براي اطلاع از نحوه سفارش گذاري و تهيه محصولات GFI با كارشناسان بازرگاني شركت سورنا ارتباط برقرار كنند.


برچسب: ​نرم افزار GFI MailEssentials،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۴:۰۸ توسط:فاطمه بخشي موضوع: نظرات (0)

​ محصولات GFI

شركت GFI راهكارهاي مناسبي براي كسب و كارهاي كوچك و متوسط ارائه مي دهد كه مناسب براي مديران شبكه مي باشد كه فرآيندهاي كشف، مديريت و امنيت شبكه، سيستم ها، برنامه هاي كاربردي و ارتباطات را در هر كجا كه باشند را براي آنها راحت مينمايد.

در حال حاضر نرم افزار هاي توليد شده توسط GFI را مي توان در چهار گروه تقسيم بندي كرد:

محصولات بايگاني كننده و اسناد و سيستم Fax
راهكارهاي امنيت شبكه
راهكارهاي امنيت وب و ميل سرور
راهكارها و سرويس مديريت شبكه
در ادامه به معرفي مهم ترين محصولات اين شركت ميپردازيم.

اسكنر امنيتي GFI Languard
در بحث معرفي ابزارهاي امنيتي و اسكنرهاي امنيتي بعد از Nessus ابزار GFI Languard را مي توان به عنوان يكي از بهترين ها در اين حوزه معرفي كرد كه به شما پيشنهادهاي در خصوص Patch هاي امنيتي كه بايد بر روي سرورها نصب شوند مي دهد و همچنين فرآيند ارزيابي آسيب پذيري ها و بازرسي هاي امنيتي سرويس هاي شبكه را نيز انجام مي دهد.

از امكانات اين نرم افزار مي‌توان به موار زير اشاره كرد:

ارزيابي نقاط ضعف شبكه و ارائه گزارش جامع از آنها
مديريت Patchهاي امنيتي
بازرسي دوره اي شبكه و نرم افزارهاي برروي آن
مديريت تجهيزات و منابع شبكه
مديريت تغييرات و تحليل ريسك درون شبكه
مشتريان ميتوانند براي اطلاع از نحوه سفارش گذاري و تهيه محصولات GFI با كارشناسان بازرگاني شركت افزار پرداز هوشمند سورنا ارتباط برقرار كنند.


برچسب: ​ محصولات GFI،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۲:۵۲ توسط:فاطمه بخشي موضوع: نظرات (0)