شركت سورنا شركت سورنا .

شركت سورنا

​لايسنس سوئيچ سيسكو Catalyst 9200

 

 در اين متن مي خواهيم شما را با لايسنس سوئيچ سيسكو Catalyst 9200 آشنا كنيم، ابتدا يك توضيح كلي در رابطه با سوئيچ به شما ارائه خواهيم داد. مولفه هاي اصلي يك شبكه در واقع سخت افزارهايي همچون روترها، سوئيچ ها، فايروال ها، IPS، IDS و غيره مي باشد، به بياني ديگر اين سخت افزارها هستند كه ارتباط ما را برقرار كرده و بسته هاي Data را از يك نقطه، به نقطه اي ديگر منتقل مي سازند.

سيسكو بوسيله Catalyst 9200 قصد دارد Intent-based networking (ITN) را بصورت  وسيع تر گسترش دهد. اين طيف از محصولات با هدف قرارگيري در زيرساخت شبكه هايي بر پايه Cisco DNA Server و كاهش پيچيدگي تغييرات در شبكه ها ، افزايش هوشمندي و اتومات سازي فرآيندها (Automation) به بازار عرضه شدند. اين دستگاه ها با بهره مندي از يكپارچگي سخت افزار و نرم افزار خود از امنيت ديتا محافظت ميكند و باعث پايداري شبكه و تجارت شما ميشوند. همچنين با معرفي و استفاده از IOS XE و قابليت OpenAPI اين سيستم عامل و تكنولوژي UADP ASIC، سرمايه گذاري مطمئني براي انطباق با نوآوري هاي آينده ، ايجاد ميكند.

سوئيچ مدل هاي مختلفي دارد، يكي از سري هاي آن Cisco Catalyst 9200 Series Switches  مي باشد كه در ادامه به آن مي پردازيم:

لايسنس سوئيچ سيسكو Catalyst 9200 يكي از سري تجهيزات كمپاني سيسكو مي باشد كه قابليت گسترش شبكه هاي مبتني بر هدف و نوآوري سخت افزاري و نرم افزاري Catalyst 9000 را به مجموعه گسترده اي از برنامه هاي كاربردي گسترش مي دهد.

 


برچسب: ​لايسنس سوئيچ سيسكو Catalyst 9200،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۲:۵۰ توسط:فاطمه بخشي موضوع: نظرات (0)

​لايسنس سوئيچ سيسكو Catalyst 9300

 

سوئيچ سيسكو Catalyst 9300 بهترين انتخاب براي برقراري امنيت ، استفاده براي اينترنت اشيا و كلود ميباشند. اين سويچ ها از اولين دسته از محصولاتي هستند كه از استاندارد Wifi 6 و 802.11ac Wave2 پشتيباني ميكنند. همچنين ساختار پردازنده x86 و حافظه بالاتر آنها موجب توانايي در پشتيباني از اپليكيشن هاي third-party ، اجراي بومي كدها و host container  ها ميشود. اين سري از محصولات با هدف استفاده در زيرساخت شبكه هايي بر پايه Cisco DNA Server و كاهش پيچيدگي تغييرات در شبكه ها ، افزايش هوشمندي و اتومات سازي فرآيندها ( automation ) به بازار عرضه شدند.

همچنين با معرفي و استفاده اIOS XE و قابليت Open API اين سيستم عامل و تكنولوژي UADP ASIC سرمايه گذاري مطمئني براي انطباق با نوآوري هاي آينده ، ايجاد ميكند.

 

ويژگي هاي سوئيچ سيسكو كاتاليست 9300
تكنولوژي 480 StackWize
پشتيباني از Nonstop forwarding with Stateful Switchover (NSF/SSO)
پشتيباني از Power over Ethernet Plus (PoE+)
پشتيباني از 60W Cisco Universal Power over Ethernet (Cisco UPOE)
پشتيباني از 90W Cisco UPOE®+ ports
موجود بودن درگاه USB 2 براي اعمال تنظيمات و IOS image
پشتيباني از Uplink با سرعت هاي 1G, Multigigabit, 10G, 25G, and 40G
قابليت استفاده از PoE+ و mGig بعنوان Downlink


برچسب: ​لايسنس سوئيچ سيسكو Catalyst 9300،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۱:۴۷ توسط:فاطمه بخشي موضوع: نظرات (0)

​فايروال VIPRION 2250 Blade

 

F5 VIPRION 2250 Blade

اين فايروال F5 كه برروي شاسي هاي VIPRION 2200 و VIPRION 2400 قابل نصب ميباشد، در اصل يك راهكار Application Delivery Controller بحساب ميايد كه ميتواند تا 48M كانكشن همزمان لايه 2 و تا 80Gbps ظرفيت را پشتيباني نمايد و بازدهي قابل توجهي را براي سازمان ها و ديتاسنترهاي متوسط فراهم نمايد.

اين تجهيز F5 اين توانايي را دارد تا با پيچيدگي هاي موجود در مقابله با حملات سايبري را كاهش دهد بطوريكه خللي در عملكرد شبكه بوجود نيايد. همچنين با استفاده از فايروال F5 مديران ميتوانند انعطاف پذيري مورد نياز با رشد كاربران را در اختيار داشته باشند و همچنين امنيت و كانكشن شبكه را با تعداد محدودتري از تجهيزات مديريت نمايند.

فايروال تيغه اي 2250 با بهره مندي از سيستم عامل TMOS و با استفاده و تركيب سرويس هاي Big IP Application Firewall Manager (AFM) و F5 Big IP Application Security Manager ميتواند زيرساختي انعطاف پذير را براي مديران و به منظور پاسخ گويي به تهديدات روزافزون و تحت عنوان راهكار Web Application Firewall يا راهكار WAF استفاده نمايند.

از قابليت هاي اين محصول ميتوان به موارد زير اشاره كرد:

مشتريان ميتوانند براي اطلاع از نحوه سفارش گذاري و تهيه محصولات تجهيزات f5 VIPRION با كارشناسان بازرگاني شركت سورنا ارتباط برقرار كنند.


برچسب: ​فايروال VIPRION 2250 Blade،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۳۳:۳۸ توسط:فاطمه بخشي موضوع: نظرات (0)

​فايروال F5 VIPRION 4450 Blade

​فايروال F5 VIPRION 4450 Blade

اين فايروال F5 كه برروي شاسي هاي VIPRION 4800 و VIPRION 4480 قابل نصب ميباشد، يك Application Delivery Controller بحساب ميايد كه ميتواند با بهره مندي از دو پورت 100GbE و شش پورت 40GbE كارآيي و بازدهي فوق العاده اي را در اختيار سازمان ها و ديتاسنترهاي پيشرفته قرار دهد. اين محصول اولين ADC موجود در اين صنعت ميباشد كه از پورت هاي 100GbE و QSFP28 پشتيباني ميكند.

اين محصول ميتواند پيچيدگي هاي موجود در مقابله با حملات سايبري را كاهش داده بطوريكه لطمه اي به بازدهي شبكه وارد نشود. همچنين با استفاده از فايروال F5 مديران ميتوانند انعطاف پذيري مورد نياز با رشد كاربران را در اختيار داشته باشند و همچنين امنيت و كانكشن شبكه را با تعداد محدودتري از تجهيزات مديريت نمايند.

اين محصول با بهره مندي از سيستم عامل TMOS و با استفاده و ترككيب سرويس هاي Big IP Application Firewall Manager (AFM) و F5 Big IP Application Security Manager ميتواند زيرساختي پويا و مقياس پذير را براي مديران و به منظور پاسخ گويي به تهديدات روزافزون و تحت عنوان راهكار Web Application Firewall استفاده نمايند.

از قابليت هاي اين محصول ميتوان به موارد زير اشاره كرد:

مشتريان ميتوانند براي اطلاع از نحوه سفارش گذاري و تهيه محصولات تجهيزات F5 VIPRION با كارشناسان بازرگاني شركت سورنا ارتباط برقرار كنند.


برچسب: ​فايروال F5 VIPRION 4450 Blade،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۳۲:۱۲ توسط:فاطمه بخشي موضوع: نظرات (0)

​ لايسنس سوئيچ سيسكو Catalyst 9800

 

 

امروزه دستگاه هايي كه از واي فاي 6 استفاده ميكنند بسرعت در حال رشد هستند و در عين حال قابليت هايي از قبيل ظرفيت بيشتر ، سرعت بيشتر ، امنيت بالاتر و مصرف بهتري دارند. همچنين با رشد بي سابقه تجهيزات شبكه و چالش ها و پيشامدهاي، سازمان هاي گوناگون نياز به زيرساختي هم براي شبكه هاي سيمي و هم بي سيم دارند كه دائما روشن باشد و بتوان آن را در هرمكاني چه بصورت فيزيكي و مجازي پياده سازي كرد.

 سري وايرلس كنترلرهاي سيسكو كاتاليست 9800 با پشتيباني از تكنولوژي هاي روز ، انعطاف بالايي در راه اندازي و قابليت اجرا در محيط هاي مجازي ، كلود و هم به صورت سخت افزاري يكي از گزينه هاي ايده آل براي اين منظور بحساب مي آيد. اين خانواده از وايرلس كنترل هاي سيسكو با بهره گيري از سيستم عامل ماژولار و پرقدرت سيسكو IOS XE با ساختار باز و معماري قابل برنامه ريزي بهترين انتخاب براي شبكه ها در حال رشد و سازمان هاي پيشرفته ميباشد. همچنين با پشتيباني از HA و تكنولوژي آپديت بينظير نرم افزارهاي سيسكو و امكان نصب Patch ها بدون نياز به خاموش شدن دستگاه و اختلال در سرويس ها، موجب راحتتر شدن اين فرآيندها و افزايش اطمينان مشتريان ميشود.

وايرلس كنترلر كاتاليست 9800 سيسكو ميتواند هم بصورت فيزيكي برروي سرورهاي UCS سيسكو و هم بصورت مجازي برروي كلودهاي خصوصي ( Private Cloud ) مانند VMware ، KVM ، NFVIS و Cisco ENCS و يا كلودهاي عمومي ( Public Cloud )  مانند كلود Amazon AWS راه اندازي شود.


برچسب: ​ لايسنس سوئيچ سيسكو Catalyst 9800،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۳۹:۰۸ توسط:فاطمه بخشي موضوع: نظرات (0)

​لايسنس سوئيچ سيسكو Catalyst 9600

 
لايسنس سوئيچ سيسكو Catalyst 9600 نسل جديد سويچ هاي ماژولار اين شركت و به منظور بكارگيري در لايه هاي Core و Distribution شبكه ميباشد. اين سويچ ها از سيستم عامل قدرتمند IOS XE سيسكو بهره ميبرند و با استفاده از ساختار مركزي و سوپروايزرهاي خود باعث ارتقا و امنيت شبكه ميشوند.  

نماي كلي شاسي  

پورت هاي اين سويچ ها توانايي فراهم كردن سرعت انتقال داده ها را تا 100 گيگابيت در ثانيه دارند و ميتوانند تا 128 پورت برروي هر شاسي را پشتيباني كنند.  


ويژگي هاي اين محصول عبارتند از :  

9.6 ترابيت سرعت انتقال  
بهره گيري از چيپ 3x UADP 3.0 ASIC  
پشتيباني از M.2 SATA SSD 
پشتيباني از RFID داخلي 
تكنولوژي Blue Beacon 
حافظه رم با سرعت 16G DDR4 
پشتيباني از پورت هاي مسي و فيبر نوري 
داراي دو عدد USBv3 و يك عدد mini-B USB 


برچسب: ​لايسنس سوئيچ سيسكو Catalyst 9600،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۳۸:۲۴ توسط:فاطمه بخشي موضوع: نظرات (0)

​ Solarwinds IPAM

نرم افزار سولارويندز SolarWinds IP Address Manager (IPAM) برنامه ايي است كه مديريت DHCP و DNS يكپارچه و مديريت آدرس IPv4 و IPv6 را از كنسول وب SolarWinds Orion ارائه مي دهد. ويژگي هاي مديريت IPAM عبارتند از: مديريت آدرس IP متمركز. مديريت يكپارچه DHCP و DNS. گزارش و هشدار مبتني بر وب. مديريت آدرس IP (IPAM) مجموعه اي يكپارچه از ابزارها براي فعال كردن برنامه ريزي، استقرار، مديريت و نظارت بر زيرساخت هاي آدرس IP شما با تجربه كاربري غني است.

IPAM از ICMP، SNMP و اسكن همسايگي براي جمع ‌آوري جزئيات از دستگاه ‌هاي موجود در شبكه شما استفاده مي‌كند و از اين اطلاعات براي رديابي و نمايش استفاده از آدرس IP استفاده مي‌كند و به‌ طور خودكار آدرس ‌هاي IP را كه ديگر استفاده نمي‌شوند علامت‌گذاري مي‌كند.

در حالي كه امنيت و compliance مطمئناً بسيار مهم هستند، IPAM همچنين براي ارائه اطلاعات كلي در مورد وضعيت شبكه شما و همه آدرس ‌هاي IP كه در هر زمان مورد استفاده قرار مي‌گيرند، بسيار مفيد است.

ويژگي هاي كليدي

رديابي خودكار آدرس IP
مديريت يكپارچه DHCP، DNS و آدرس IP
هشدار دهنده آدرس IP، عيب يابي و گزارش گيري
فرم درخواست IP براي ساده سازي و خودكارسازي درخواست هاي آدرس IP


برچسب: ​ Solarwinds IPAM،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۰:۳۱ توسط:فاطمه بخشي موضوع: نظرات (0)

​ Wallix

نرم افزار Wallix يك ابزار دقيق جهت مديريت اتصال كاربران به سرورها و منابع سازماني ميباشد و به مديران اين امكان را ميدهد تا اين ارتباطات را مديريت نمايند. با مطمئن شدن از اتصال امن كاربران، ميتوان آنها را بدرستي كنترل نمود و حتي عمليات انجام شده توسط آنها را مانيتور نمود. جديدترين محصول اين كمپاني Wallix Bastion ميباشد كه قبليت هاي Access Management را در پكيج هاي زير ارائه ميدهد:

Bastion Professional: اين پكيج يك راهكار SMB ميباشد كه ديدي جامع برروي دسترسي كاربران مهيا ميكند.
Bastion Enterprise: اين پكيج يك راهكار PAM بوده كه مناسب براي شبكه هاي پيشرفته و ابعاد بزرگ ميباشد.
ويژگي Wallix

با استفاده از اين محصول ميتوان به قابليت هاي زير دست پيدا نمود:

مديريت جلسات: با استفاده از اين محصول ميتوان جلسات سازماني را مديريت و از آنها در برابر حملات سايبري محافظت نمود.
مديريت گذرواژه ها: در بخش Vault در اين محصول، شما ميتوانيد تمامي پسوردها و اطلاعات حساس سازماني را در محيطي امن ذخيره نماييد و حتي براي نرم افزارهايي مانند Excell پسورد تعريف كنيد. همچنين با اين قابليت، مديران ميتوانند سرورها را پس از تعويض پسورد ريستارت كرده و پسوردهاي بيش از پيش ساده را حذف نمايند.
- كنترل دسترسي ها: با اين ويژگي ميتوان اطمينان حاصل كرد كه كاربران تنها به بخش هاي مورد نياز خود وصل شوند و از دسترسي هاي بيهوده جلوگيري به عمل آيد. با استفاده از قابليت PEDM كه مخفف Privilege Elevation and Detection Management است، ميتوان بهينه ترين حالت دسترسي براي هر كاربر را از پيش تعيين كرد تا از تهديدات سايبري از طرف اشخاص نامعلوم جلوگيري شود.
قابليت ايجاد دسترسي ريموت: با استفاده از اين محصول مديريت ميتوانند با استفاده از قابليت HTML5 و برروي مرورگر دسترسي ريموت را فراهم نموده تا ديگر نيازي به پروتكل RDP يا SSH وجود نداشته باشد.
قابليت خودكارسازي: اين محصول قابليت همگام سازي با ابزارهاي ديگر را نيز دارا ميباشد و ميتوان فرآيندهاي مديريت پسورد و كنترل كاربران را بصورت اتوماتيك پياده سازي نمود.
خريد Wallix

مشتريان ميتوانند براي سفارش، خريد و پياده سازي نرم افزار و لايسنس Wallix با كارشناس شركت افزارپرداز هوشمند سورنا در ارتباط باشند.


برچسب: ​ Wallix،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۳۹:۴۶ توسط:فاطمه بخشي موضوع: نظرات (0)

​ فايروال F5 VIPRION 2400

امروز با رشد سرويس هاي تحت وب و سرويس دهي بيش از پيش سازمان ها به مشتريان خود برروي اين ساختار، حفظ امنيت و محافظت از اين سرويس ها جزو اولويت هاي اصلي هر كسب و كاري ميباشد. در اين بين شاسي هاي VIPRION شركت F5 گزينه ايده آلي براي اين منظور ميباشد.

با بهره گيري از ساختار مقياس پذير، وب فايروال VIPRION سري 2400 با پشتيباني تا 4 عدد از تيغه هاي VIPRION 2250 امكان بررسي كانكشن هاي لايه 4 تا 7 را بصورت مداوم و ارتباطات SSL را فراهم ساخته است. اين محصول كه يكي از راهكارهاي ADC يا Application Delivery Controller ميباشد، ميتواند با پشتيباني از ظرفيت و گنجايش فوق العاده اي پاسخگوي نيازهاي هر تجارتي باشد.

ويژگي محصول VIPRION 2400
اين شاسي نيز با ابعاد 4RU از چهار عدد 2250 Blade پشتيباني ميكند و داراي قابليت هاي زير ميباشد:

ساختار ماژولار با بهره مندي از 4 اسلات برروي شاسي
برخورداري از سرويس پرقدرت Big-IP Advanced Firewall Manager (AFM)
پشتيباني از پورت هايي با سرعت 40GbE
محافظت از وب سرويس اپليكيشن ها
رسيدگي به درخواست هاي لايه 4 و لايه 7 ارسالي به سمت وب سرويس ها
پشتيباني از قابليت SSL Offloading
مشتريان ميتوانند براي اطلاع از نحوه سفارش گذاري و تهيه محصولات تجهيزات f5 VIPRION با كارشناسان بازرگاني شركت سورنا ارتباط برقرار كنند.


برچسب: ​ فايروال F5 VIPRION 2400،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۷:۲۲ توسط:فاطمه بخشي موضوع: نظرات (0)

VIPRION 4480

امروزه با رشد بي سابقه سرويس ها و اپليكيشن هاي تحت وب و سرويس هاي كلود، بسياري از تجارت ها تمايل به بكارگيري از اين برنامه ها دارند. همچنين با اين همه گيري، بيش از پيش شاهد رشد حمله هاي سايبري به زيرساخت ها و سرويس هاي ميباشيم كه ميتواند صدمات مالي قابل توجهي را به سازمان ها تحميل نمايد. براي اين منظور بسياري از مديران به دنبال راهكار قابل اطميناني براي جلوگيري از نفوذ هكرها و از دست رفتن اطلاعات حياتي سازمان خود ميباشند.

فايروال F5 يا بطور دقيق تر Application Delivery Controller (ADC) بمنظور برطرف سازي نيازهاي ديتاسنترهاي پيشرفته و شبكه هاي Carrier-level طراحي شده است. با بهره گيري از پورت هاي با سرعت 100GbE و 40GbE و با پشتيباني از 4 ماژول VIPRION 4450 Blade ميتواند پاسخگوي نيازهاي روزافزون و تامين امنيت سرويس هاي تحت وب سازمان هاي پيشرفته باشد. اين محصول با بهره گيري از چيپ پرقدرت FPGA، سيستم عامل منعطف TMOS و سرويس هاي F5 Big IP زيرساخت مطمئني را براي برقراري امينت اپليكيشن ها و جلوگيري از حملات سايبري و نفوذهاي پيشرفته فراهم ميگرداند.

ويژگي VIPRION 4480


از قابليت هاي اين شاسي شركت F5 ميتوان به موارد زير اشاره نمود:

مشتريان ميتوانند براي اطلاع از نحوه سفارش گذاري و تهيه محصولات تجهيزات f5 VIPRION با كارشناسان بازرگاني شركت سورنا ارتباط برقرار كنند.


برچسب: VIPRION 4480،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۵:۵۱ توسط:فاطمه بخشي موضوع: نظرات (0)