شركت سورنا شركت سورنا .

شركت سورنا

​ نرم افزار BIG-IP PEM

ماژول BIG-IP Policy Enforcement Manager (PEM) جهت مديريت و كنترل ترافيك ها در سطح شبكه ميباشد. اين نرم افزار با قابليت تشخيص نوع ترافيك ها و تفكيك آن ها بر اساس نوع مديا ، پروكل و غيره سبب كنترل ترافيك ها و جلوگيري از bottleneck در لينك ها و افزايش كيفيت سرويس دهي ميشود. همچنين اين نرم افزار با كنترل ترافيك هاي ورودي و خروجي ، توزيع بهينه بار در شبكه ، جلوگيري از حملات مختلف ، جلوگيري از دسترسي هاي غير مجاز  ، URL Filtering و غيره در انواع سرويس ها ، نرم افزار ها و مانيتورينگ لحظه اي دسترسي ها سبب ايمن سازي شبكه و آگاه سازي مديران از انواع فعاليت ها و تهديدات در انواع شبكه ها شده و از بروز انواع مشكلات امنيتي در سازمان ها جلوگيري ميكند.

ويژگي هاي ماژول BIG-IP Policy Enforcement Manager (PEM)

اين ماژول با مديريت يكپارچه سطح دسترسي ها در شبكه و با كنترل ترافيك ها در شبكه سبب تسهيل فرايند هاي ورود كاربران و مديريت ترافيك ها، دسترسي ها و غيره ميشود. از ويژگي هاي بارز اين نرم افزار ميتوان به موارد زير اشاره كرد:

قابليت URL filtering جهت محافظت در برابر آسيب پذيري هاي تحت وب
قابليت ايمن سازي لايه 4 تا لايه 7 شبكه
قابليت TCP-غير مجاز مي باشد جهت بهينه سازي پهناي باند ، استريم هاي ويديو و غيره
پشتيباني از پروتكل هاي شبكه هاي موبايل همچون MSISDN, IMSI و غيره
قابليت مديريت لينك هاي پشتيبان و جلوگيري از Downtime در شبكه
پشتيباني از throughput تا Tbps 12 در لايه 4
قابليت تفكيك و گروه بندي ترافيك هاي پروتكل ها و سرويس هاي مختلف همچون Jabber, Web ,HTTP, HTTPS, FTP, YouTube, Facebook، ,HTTP Streaming, RTSP, HTTP Audio Non-TCP/UDP ,IPsec, GRE, IPinIP, ICMP و غيره
مشتريان ميتوانند براي اطلاع از نحوه سفارش گذاري و تهيه محصولات نرم افزار BIG-IP با كارشناسان بازرگاني شركت سورنا ارتباط برقرار كنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۷:۵۸ توسط:فاطمه بخشي موضوع: نظرات (0)

​ نرم افزار BIG-IP LTM

 

ماژول BIG-IP Local Traffic Manager (LTM) قادر به مديريت و كنترل ترافيك هاي ورودي و خروجي ، توزيع بهينه بار در شبكه ، اعمال پاليسي هاي امنيتي و بهينه سازي منابع در انواع نرم افزار ها و سرويس ها در سطح شبكه ميباشد . BIG-IP Local Traffic Manager (LTM) با قابليت جلوگيري از حملات DDOS و SYN Flood و غيره جلوگيري از دسترسي هاي غير مجاز ، سيستم احراز هويت يكپارچه در انواع سرويس ها ، نرم افزار ها و مانيتورينگ لحظه اي دسترسي ها سبب ايمن سازي شبكه و آگاه سازي مديران از انواع فعاليت ها و تهديدات در انواع شبكه ها شده و از بروز انواع مشكلات امنيتي در سازمان ها جلوگيري ميكند.

ويژگي هاي ماژول BIG-IP Local Traffic Manager (LTM)

اين ماژول با مديريت يكپارچه سطح دسترسي ها در شبكه و با كنترل ترافيك ها در شبكه سبب تسهيل فرايند هاي ورود كاربران و مديريت ترافيك ها، دسترسي ها و غيره ميشود. از ويژگي هاي بارز اين نرم افزار ميتوان به موارد زير اشاره كرد:

قابليت بهينه‌سازي منابع و نرم افزار ها در شبكه
قابليت اعمال پاليسي ها و خودكار سازي فرايند
قابليت مديريت ترافيك‌هاي Inbound و Outbound
قابليت رمزنگاري ترافيك هاي مبدا و مقصد
قابليت جلوگيري از حملات DDOS و SYN Flood
امكان كنترل و برنامه ريزي نرم افزار ها با استفاده از ابزار F5 iRules LX
قابليت پشتيباني از زبان je جهت ارتباط با ساير پلتفرم هاي Big-IP
قابليت محافظت در برابر ويروس ها و آسيب رساني ها
مجهز به قابليت هاي فشرده‌سازي، HTTP/2، Caching، F5 TCP Express و F5 OneConnect جهت تسريع فرايند ها و افزايش سرعت در بارگزاري صفحات وب و غيره
قابليت پشتيباني از پروتكل هاي sFlow، SNMP و syslog
مشتريان ميتوانند براي اطلاع از نحوه سفارش گذاري و تهيه محصولات نرم افزار BIG-IP با كارشناسان بازرگاني شركت سورنا ارتباط برقرار كنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۴:۵۶ توسط:فاطمه بخشي موضوع: نظرات (0)

Advanced Firewall Manager

​  ​

 

نرم افزار  F5 BIG-IP Advanced Firewall Manager (AFM) با راهكارهاي Stateful firewall و Full-غير مجاز مي باشد قادر به آناليز و بررسي دقيق پكت ها و ترافيك ها در انواع شبكه هاي ديتاسنتر، Cloud و مجازي و غيره ميباشد. اين نرم افزار قادر به خودكارسازي و زمانبندي فرايند ها بوده و با ارائه گزارش هاي سفارشي شده با جزئيات كامل در فرمت هاي مختلف قادر به آگاه سازي مديران از انواع تهديدات و آسيب رساني ها ميباشد. F5 BIG-IP Advanced Firewall Manager با قابليت جلوگيري از حملات مختلف بر روي پروتكل هاي HTTP/S، SMTP، DNS، FTP، SIP، IPFIX و غيره سبب ايمن سازي شبكه ميشود و با استفاده از ابزار هاي پيشرفته جهت شناسايي و جلوگيري از حملات DOS ، DDOS ،SYN Flood، Flood، Sweep، Teardrop، Smurf Attacksو غيره توانايي محافظت از لايه 3 تا 7 شبكه را داشته و با جلوگيري از نشر انواع بدافزار،اسكريپت هاي آلوده ، شناسايي آسيب پذيري ها ، جلوگيري از دسترسي هاي غير مجاز در انواع سرويس ها از بروز انواع مشكلات امنيتي در سازمان ها جلوگيري ميكند.

ويژگي هاي نرم افزار F5 BIG-IP Advanced Firewall Manager (AFM)

اين نرم افزار قادر به آناليز و بررسي دقيق پكت ها و ترافيك ها بوده و از انواع حملات و آسيب پذيري ها در انواع سرويس ها و پروتكل هاي مختلف در ديتاسنتر ها و ساير شبكه ها جلوگيري ميكند. از ويژگي هاي بارز اين نرم افزار ميتوان به موارد زير اشاره كرد:

قابليت جلوگيري از حملات مختلف بر روي پروتكل هاي HTTP/S، SMTP، DNS، FTP، SIP، IPFIX و غيره
قابليت ارائه گزارشات شخصي سازي شده از آسيب رساني ها و تهديدات
قابليت جلوگيري از ارسال ترافيك هاي مشكوك كلاينت ها به سمت سرور
قاابليت شناسايي و جلوگيري از حملات DOS ، DDOS ،SYN Flood، Flood، Sweep، Teardrop، Smurf Attacks
مجهز به قابليت High Availability
مجهز به قابليت هاي امنيتي policy-based جهت برقراري امنيت در انواع پروتكل ها همچون SSH
مشتريان ميتوانند براي اطلاع از نحوه سفارش گذاري و تهيه محصولات نرم افزار BIG-IP با كارشناسان بازرگاني شركت سورنا ارتباط برقرار كنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۳:۳۸ توسط:فاطمه بخشي موضوع: نظرات (0)

Access Policy Manager

​  ​

 
نرم افزار F5 BIG-IP Access Policy Manager (APM) قادر به مديريت و جلوگيري از دسترسي هاي غير مجاز در انواع تجهيزات و سرويس ها در سطح شبكه ميباشد . F5 BIG-IP Access Policy Manager (APM) با قابليت جلوگيري از نشر انواع بدافزار،اسكريپت هاي آلوده ، شناسايي آسيب پذيري ها ، جلوگيري از دسترسي هاي غير مجاز ، سيستم احراز هويت يكپارچه در انواع سرويس ها ، نرم افزار ها و مانيتورينگ لحظه اي دسترسي ها سبب ايمن سازي شبكه و آگاه سازي مديران از انواع فعاليت ها و تهديدات در انواع شبكه ها شده و از بروز انواع مشكلات امنيتي در سازمان ها جلوگيري ميكند.

ويژگي هاي نرم افزار F5 BIG-IP Access Policy Manager (APM)

اين نرم افزار با مديريت يكپارچه سطح دسترسي ها در شبكه و با كنترل ترافيك ها در شبكه سبب تسهيل فرايند هاي ورود كاربران و مديريت ترافيك ها، دسترسي ها و غيره ميشود. از ويژگي هاي بارز اين نرم افزار ميتوان به موارد زير اشاره كرد:

قابليت پشتيباني از احراز هويت هاي يكپارچه Single sign-on (SSO)
قابليت برقراري امنيت ارتباطات از راه دور از طريق SSL اين نام مجاز نمي باشد
قابليت احراز هويت امنيتي كاربران از طريق API هاي مختلف نرم افزار ها همچون REST APIs ، OpenAPI و Swagger و SOAP
قابليت پشتيباني از احراز هويت يكپارچه نرم افزار ها از طريق پروتكل هاي SAML، OAuth ، OIDC
مشتريان ميتوانند براي اطلاع از نحوه سفارش گذاري و تهيه محصولات نرم افزار BIG-IP با كارشناسان بازرگاني شركت سورنا ارتباط برقرار كنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۰:۱۴ توسط:فاطمه بخشي موضوع: نظرات (0)

​ سولارويندز ARM

Solarwinds (ARM)

نرم افزار سولارويندز ARM يا SolarWinds Access Rights Manager (ARM) نرم افزاري براي كمك به مديران فناوري در زمينه اطلاعات و امنيت در تهيه سريع و آسان، حذف، مديريت و سطوح حق دسترسي كاربر به سيستم ‌ها، داده‌ ها و فايل‌ هاي طراحي شده است تا بتوانند سازمان‌ هاي خود در برابر خطرات احتمالي مانند از دست دادن اطلاعات و نقض و ديگر خطر ها حفاظت كنند.

محصول ARM Solarwinds با تجزيه و تحليل مجوزهاي مربوط به دسترسي براي كاربران همواره وجود دارند كه باعث به وجود آمدن اين سوال ميشود كه كدام افراد و يا كاربران در سيستم به چه بخش هايي دسترسي دارند، مديران IT از افرادي كه دسترسي دارند تجسم مي كنن كه به چه چيزي و در چه زماني به آن دسترسي پيدا كردند. با چند كليك، گزارش هاي سفارشي سازي شده مورد نياز مديران مي تواند شكل بگيرد و در اختيار آنها قرار گرفته شود كه كمك بسياري در نشان دادن يكپارچه بودن با بسياري از الزامات نظارتي را به ما نمايش ميدهد. ارائه و حذف كاربران از طريق الگو هاي خاص براي كمك به اطمينان در گرفتن و يا دادن امتياز دسترسي، در راستاي سياست هاي امنيتي نمونه ايي از اين ويژگي ها است.

ويژگي ها كليدي
مديريت Active Directory براي كاربران و گروه ها
ايجاد حساب هاي كاربران بر اساس الگو ها و به صورت خودكار
جمع آوري گزارش از درباره ايجاد تغييرات
رديابي تغييرات شكل گرفته در Active Directory
يكپارچكي بسيار عالي با Active Directory
مشتريان ميتوانند براي اطلاع از نحوه سفارش گذاري و تهيه انواع لايسنس سولارويندز با كارشناسان بازرگاني شركت افزار پرداز هوشمند سورنا ارتباط برقرار كنند.


برچسب: ​ سولارويندز ARM،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۰۴:۱۵ توسط:فاطمه بخشي موضوع: نظرات (0)

​ سولارويندز SCM

Solarwinds SCM

نرم افزار سولارويندز SCM يا SolarWinds Server Configuration Monitor (SCM)  نرم افزاري براي رديابي و هشدار است براي زماني كه تنظيمات سيستم و برنامه از يك خط پايه تعريف شده كه توسط كاربر صورت گرفته باشد يا بر اساس آخرين پيكربندي آنها تغيير مي كند، طراحي شده است.

اين نرم افزار براي شناسايي و رديابي و مقايسه تغييرات سيستم و برنامه ها موجود در محيط شما طراحي و ساخته شده است.محصول SCM كه با Orion يكپارچه شده است، با مقايسه آسان تغييرات پيكربندي در طول زمان و ارتباط آنها با معيارهاي عملكرد، به شناسايي سريع علت اصلي يك مشكل كمك مي كند.

قابليت و ويژگي ها
ايجاد ديد جامع

اين برنامه به شما اجازه نمي دهد تا تغييرات غير منتظره و غيرمجاز كه محيط شما را به خطر بيندازد و شما را قادر ميسازد كه بتوانيد بر اساس اتفاقات رخ داده عكس العمل مناسب از خود را نشان دهيد.

مقرون به صرفه بودن

با استفاده و خريد اين نرم افزار شما توانايي اين را داريد كه از مجوزهاي قابل فهم و مقرون به صرفه كه در اختيار شما قرار ميگيرد را در چندين پروژه به طور كامل استفاده كنيد و از پشتيباني كامل آنها لذت ببريد.

Server Compliance Monitoring

نظارت بر سرور ها اين امكان را به شما ميدهد كه بتوانيد به سرعت متوجه شويد كه آيا تغييرات پيكربندي با قطع يا مشكلات رخ داده در عملكرد شبكه ارتباط دارد يا خير.


برچسب: ​ سولارويندز SCM،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۰۲:۱۱ توسط:فاطمه بخشي موضوع: نظرات (0)

​Solarwinds NAM

​Solarwinds NAM

 

نرم افزار سولارويندز NAM يا SolarWinds Network Automation Manager براي مديريت و پوشش محيط هاي بزرگ يا پيچيده در شبكه با عملكرد يك پارچه ترافيك WAN و نظارت و مشاهده پورت سوئيچ، تغيير و قرار دادن فايل هاي پيكربندي خودكار و مديريت آدرس IP در يك نرم افزار به عنوان راهي براي تسريع و ساده سازي طراحي شده است كه نياز مديران IT را به اندازه قابل توجهي مورد اهميت قرار داده است.

هر چه محيط عملياتي و شبكه ما در سازمان ها بزرگ تر و پيچيده تر شود نياز ما براي ابزار ها و نرم افزار هاي كمكي بيشتر ميشود زيرا اين نرم افزار ها ما را در مديريت و نظارت اجزاي شبكه ياري ميكند و در چنين محيط هايي كه ميزان ريسك خطا بايد كمترين حد ممكن برسد و اين كار به تنهايي موانع و دشواري هاي زيادي را دارد بهترين كار استفاده از نرم افزار هاي كمكي است.

مشتريان ميتوانند براي اطلاع از نحوه سفارش گذاري و تهيه انواع لايسنس سولارويندز با كارشناسان بازرگاني شركت افزار پرداز هوشمند سورنا ارتباط برقرار كنند.


برچسب: ​Solarwinds NAM،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۵۳:۰۹ توسط:فاطمه بخشي موضوع: نظرات (0)

نرم افزار سولارويندز

 

امروزه مديريت و نظارت بي وقفه بر زيرساخت‌هاي شبكه يك سازمان، يكي از مسئوليت هاي مهم مديران و كارشناسان شبكه ميباشد. نظارت بر عملكرد درست شبكه و حصول اطمينان از صحت سلامت آنها، پهناي باند مصرفي كارمندان و تجهيزات، با هدف شناسايي ترافيك‌هاي مشكوك و ديد جامع برروي نقاط بحراني شبكه، همگي جزو اين مسئوليت ها ميباشد كه تماما با بهره گيري از يك راهكار مانيتورينگ و نظارت بر شبكه امكان پذير ميگردد. عدم وجود مانيتورينگ، قضاوت در مورد اينكه آيا تغييرات ايجاد شده در شبكه تاثير مثبتي روي عملكرد كلي شبكه دارد يا خير را بسيار دشوار مي‌سازد. در نتيجه، دلايل متعددي براي انجام مانيتورينگ شبكه وجود دارد.

 

نرم افزار مانيتورينگ سولارويندز Solarwinds مجموعه اي از راهكارهاي جامع بمنظور تهيه مستندات لازمه و قابل مشاهده براي نحوه‌ي عملكرد شبكه در اختيار سازمان ها و شركت ها قرار ميدهد. شركت  Solarwinds با در اختيار داشتن سابقه اي درخشان در زمينه ساخت نرم‌ افزارهاي مانيتورينگ و نظارت بر شبكه، موفق به ساخت ابزارهاي مهمي از قبيل نرم افزار مانيتورينگ عملكرد شبكه (NPM)، نرم افزار مديريت پيكربندي شبكه (NCM)، نرم افزار مانيتورينگ برنامه هاي كاربردي و سرور (APM) و (SAM)، نرم افزار آناليز كننده ترافيك جريان شبكه (NTA) و نرم افزار ردياب دستگاه كاربران (UDT)، نرم افزار مديريت لاگ و رويدادها (LEM) و (SEM)، نرم افزار مديريت فضاي ذخيره سازي (SRM)، نرم افزار مديريت ديتابيس (DPA)، نرم افزار مديريت آدرسها (IPAM)، نرم افزار مديريت و نظارت بر وبسايتهاي سازماني (WPM) اشاره كرد.

 

مشتريان ميتوانند براي اطلاع از نحوه سفارش گذاري و تهيه انواع لايسنس سولارويندز با كارشناسان بازرگاني شركت افزار پرداز هوشمند سورنا ارتباط برقرار كنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۵۱:۴۷ توسط:فاطمه بخشي موضوع: نظرات (0)

​ خريد سوفوس

بطور كلي شركت Sophos يك شركت فعال در زمنيه توليد راهكارهاي نرم افزاري و سخت افزاري در حوزه امنيت ميباشد و سير وسيعي از تجهيزات را در زمينه هاي رمزنگاري، امنيت ايميل، امنيت شبكه و موبايل ارائه داده است. اين شركت در سال 1985 تاسيس گرديد و حيطه اصلي فعاليت اين شركت در حوزه Unified Threat Management (UTM) ميباشد. در حال حاضر فايروال Sophos محبوب ترين محصول اين كمپاني ميباشد.

تجهيزات سوفوس را مي توان به صورت سخت افزاري، نرم افزاري و يا مجازي تهيه و مورد استفاده قرار داد كه در ادامه به بررسي كامل انواع محصولات سوفوس خواهيم پرداخت.

فايروال سوفوس
سري فايروالSophos XGS  با بهره گيري از معماري Xstream  و تمامي تكنولوژي و فناوري هاي مورد نياز، به مقابله با تهديدات جديد از جمله باج‌ افزارها ميپردازد. الگوهاي Sophos IPS با بروزرساني مداوم و در كوتاه ترين زمانميتواند  جديدترين آسيب‌ پذيري‌ ها را تشخيص دهد. همچنين اين فايروال ها با پشتيباني از شبكه و معماري SD-WAN انعصاف پذيري در مسيريابي ترافيك را در لبه شبكه سازمان ها فراهم ميگردانند.از ديگر قابليت هاي اين فايروال ها ميتوان به پالايش ترافيك شبكه در لايه 7 و ارائه قابليت هاي Sandboxing اشاره نمود. در شكل زير تمامي مدل هاي اين فايروال مشاهده ميباشد:

مشتريان ميتوانند براي اطلاع از نحوه سفارش گذاري و تهيه انواع لايسنس با كارشناسان بازرگاني شركت سورنا ارتباط برقرار كنند.


برچسب: ​ خريد سوفوس،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۴۹:۵۲ توسط:فاطمه بخشي موضوع: نظرات (0)

​ ذخيره ساز EMC

كمپاني EMC يكي از بزرگترين شركت ها در حوزه امنيت اطلاعات، تجزيه و تحليل اطلاعات،  مجازي سازي،  كلود و غيره مي­باشد.  در حال حاضر بازارهاي هدف Dell EMC شامل شركتهاي بزرگ و مشاغل كوچك و متوسط در بازارهاي مختلف مي­باشد.

امروزه روند رو به رشد Cloud Computing و Big Data در حال تغيير فناوري اطلاعات است و شركت ها را ملزم به يافتن شركاي جديد و سرمايه گذاري در محصولات جديد مي كند. شركت Dell EMC اين موضوع را فرصتي براي رشد و ايجاد يك سبد محصولات و خدمات، براي تأمين اين نيازهاي نوظهور ميداند. اين شركت محصولات و خدمات جديدي را با هدف كمك به مشتري براي انتقال ساده تر، به محاسبات ابري اضافه كرده است.

ذخيره سازهاي EMC
شركت EMC سير متنوعي از خدمات و سرويس هاي متفاوت را در صنعت شبكه ارائه ميدهد.  اين شركت در سال ۲۰۱۱ با توليد سري جديدي از محصولات ذخيره ساز با نام VNX كه در واقع تركيبي از مدل هاي ذخيره ساز Clarion  و Celera مي باشد سهم عظيمي از بازار ذخيره سازها را به خود اختصاص داد.

از مهمترين ويژگي هاي اين محصول وجود نرم افزارهاي قدرتمندي است كه ذخيره ساز را در برابر مشكل از دست رفتن اطلاعات محافظت مي نمايد. اين نرم افزار ها كه به صورت Locally و Remotely سيستم را در برابر هر گونه مشكلات غير قابل پيش بيني محافظت مي نمايد علاوه بر بالا بردن بازدهي سيستم، مي توانند بصورت كامل، محل قرار گرفتن اطلاعات بر روي ديسك هاي پر سرعت، پر ظرفيت و SSD را تشخيص داده و مديريت نمايند.


برچسب: ​ ذخيره ساز EMC،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۴۹:۱۰ توسط:فاطمه بخشي موضوع: نظرات (0)