شرکت سورنا شرکت سورنا .

شرکت سورنا

سیسکو Catalyst

 


سوئیچ کاتالیست سیسکو

در بین سوئیچ های سیسکو، سری Cisco Catalyst همواره از محبوبیت بسزایی برخوردار بوده اند. این سوئیچ ها جزو تجهیزات پیشنهادی این شرکت برای شبکه های LAN و Campus میباشد و از تمامی قابلیت های لایه 2 و 3 شبکه پشتیبانی میکنند. همچنین با بهره گیری از چیپ های ASIC، میتوان تمامی به تمامی قابلیت های مسیریابی در سازمانهای متوسط تا بزرگ پاسخ داد. در جدیدترین سری این محصولات که کاتالیست 9000 میباشد، شرکت سیسکو با بهره مندی از سیستم عامل IOS XE، امکان پیاده سازی قابلیت های Automation بمنظور راحت تر کردن مدیریت شبکه های LAN و کاهش پیچیدگی های پیکربندی و ایرادیابی شبکه را مهیا ساخته است.

مزایای سوئیچ کاتالیست سیسکو
سوئیچ Catalyst سیسکو علاوه بر ویژگی های لایه دو شبکه در بستر Ethernet، از VLAN ، Trunking  و قابلیت های QoS  پشتیبانی میکند و از سیستم عامل ارتقا یافته IOS XE بهره میبرند. همچنین اکثر این سوئیچ  ها قابلیت های لایه سه را نیز ( مثل یک روتر ) پشتیبانی میکنند، مانند: تکنولوژی های  مسیریابی OSPF و یاBGP .

در سری های Backbone این سری مانند کاتالیست 9500 و کاتالیست 9600، مسئولیت جابجایی بسته های شبکه برعهده سوپروایزرهای پرقدرتی میباشند که پاسخگوی ترافیک های شبکه های با مقیاس بزرگتر همانند دیتاسنترها نیز است. این تجهیزات با برخورداری از ساختار و معماری ماژولار با قابلیت جایگزین کردن Line Cardها ، منابع تغذیه و فن ها زیرساختی مطلوب و مقیاس پذیر و با قابلیت جایگزینی را در اختیار شبکه قرار میدهند. بوسیله این قابلیت هنگام پیشامد مشکلی در شبکه، هریک از این ماژول ها قابل جایگزیتی در کمترین زمان ممکن و بدون تاثیر در کارکرد سوئیچ هستند. همچنین در سری سوئیچ های کاتالیست 9000 سیسکو مدیریت و اعمال تغییرات با بهره گیری از سیستم عامل قابل برنامه ریزی IOS XE بشکل محسوسی بهبود یافته است که این امر موجب رهایی مدیران شبکه از پیچیدگی اعمال تغییرات در بستر شبکه شده است.

بعنوان یکی از ویژگی های منحصر بفرد شرکت سیسکو، با بهره گیری از تکنولوژی StackWise میتوان تمامی سوئیچ های کاتالیست را بوسیله کابل های Stack به هم متصل کرد تا آنها بتوانند بعنوان یک سوئیچ واحد کار کنند. این امر اجازه مدیریت راحت تر را به مدیران شبکه میدهد و پهنای باند بیشتری را نسبت به تکنولوژی های Uplink موجود در بازار فراهم میکند. در صورتی که یک از سوئیچ های درون Stack ، دچار مسئله شود، مابقی سوئیچ ها به فعالیت ادامه میدهند و از هرگونه اختلالی درون شبکه جلوگیری میکند.

مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه انواع لایسنس سیسکو با کارشناسان بازرگانی شرکت افزار پرداز هوشمند سورنا ارتباط برقرار کنند.
لایسنس سوئیچ کاتالیست سیسکو

سوئیچ  سیسکو بصورت پیش فرض با یکی از لایسنس های Network Essentials و یا Network Advantage ارسال میشوند. لایسنس Advantage قابلیت های متفاوتی را برای این سوئیچ ها فعال گردانیده که  مشتریان میتوانند از آنها برای فراهم سازی قابلیت های پیشرفته لایه 3 مانند پشتیبانی از پروتکل BGP استفاده نمایند.

همچنین لایسنس های DNA سیسکو که در سه نوع Essentials، Advantage و Premier موجود میباشد امکان بهره برداری از قابلیت های Automation برروی سوئیچ های کاتالیست استفاده کرد.

تمامی ویژگیهای سری سوئیچ های کاتالیست سیسکو نیاز به فعال سازی در سایت مدیریت هوشمند لایسنس های سوئیچ سیسکو را دارند. با خریداری اسمارت لایسنس Catalyst سیسکو بوسیله اسمارت اکانت فرد و یا سازمان و با ارتباط دستگاه از طریق اینترنت به وبسایت CSSM  میتوانید سوئیچ سری کاتالیست سیسکو خود را در این رجیستر نمایید. همچنین لایستنس PLR کاتالیست سیسکو برای اکثر مدل های سوئیچ های این شرکت و بمنظور فعالسازی تمامی قابلیت های این دستگاه ها و بدون نیاز به اینترنت قابل استفاده میباشد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۶:۱۵ توسط:فاطمه بخشی موضوع: نظرات (0)