شركت سورنا شركت سورنا .

شركت سورنا

​ خريد Tenable.ad

يكي از اساسي ترين دغدغه هاي كسب و كارها در حال حاضر، جلوگيري از آسيب پذيري ها و تهديدات سايبري ميباشد. با رشد روز افزون اين تهديدات، بسياري از مديران تمهيدات متنوعي را براي مواجهه و پاسخ گويي به آنها در نظر گرفته تا در سطح شبكه خود پياده سازي نمايند.

همچنين Active Directory درون هر سازماني وجود دارد و بسياري از مديران از آن به عنوان يك راهكار قابل اطمينان براي كنترل دسترسي و مديريت كلاينت ها استفاده ميكنند. در همين راستا، حفظ امنيت AD هم مانند هر سرويس ديگري كه در شبكه استفاده ميشود جزو اصلي ترين دغدغه مديران بحساب ميايد. محصول Table.ad يك راهكار بخصوص و قابل اطمينان براي نظارت بر سرويس AD ميباشد.

بصورت كلي Tenable.ad براساس 4 قابليت اصلي زير طراحي شده است:

كشف و شناسايي تهديدات موجود در ساختار AD
پياده سازي تمهيدات امنيتي براي برطرف سازي تهديدات و آسيب پذيري هاي Tenable.ad
شناسايي تهديدات Real-time و ايجاد هشدار براي تيم SOC
بررسي رويدادهاي اتفاق افتاده در AD و اعمال تغييرات لازمه
مشتريان ميتوانند براي اطلاع از نحوه سفارش گذاري و تهيه محصولات خريد Tenable با كارشناسان بازرگاني شركت سورنا ارتباط برقرار كنند.


برچسب: ​ خريد Tenable.ad،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۱:۵۵ توسط:فاطمه بخشي موضوع: نظرات (0)

​ خريد Tenable.io ​

امروزه ساختار تهديدات سايبري در حال تغيير ميباشند و روزانه ريسك هاي جديدي كسب و كارها را تهديد ميكند. اين امر موجب شده تا بسياري از مديران از آسيب پذيري هاي شبكه و تجهيزات خود هراس داشته باشند. در عين حال روزانه حجم وسيعي از اطلاعات درون سازمان رد و بدل ميشود و تجزيه تحليل اين اطلاعات ميتواند كمك شاياني به سازمان ها براي دسترسي به تصوير كلي از ساختار و آسيب پذيري هاي شبكه فراهم ميكند.

با استفاده از نرم افزار Teanble.io مديران ميتوانند در بستر كلود آسيب پذيري ها را بصورت دقيق شناسايي كرده و اقدامات لازم را براي پاسخ دادن به آنها مديريت و اولويت بندي نمايند. اين محصول قابليت اين را فراهم ميكند تا با هماهنگي با بقيه محصولات Tenable، ريسك هاي موجود در زيرساخت شبكه و اشتباهات موجود در پيكربندي تجهيزات را شناسايي كرده و به آنها پاسخ دهد.

محصول Tenable.io با استفاده از اسكنر نسوس و نظارت بر شبكه ، تمامي زيرساخت موجود را بررسي كرده و نقاط كور را براي شناسايي آسيب پذيري پوشش ميدهد. اين محصول با تركيب انواع حسگر داده به شما كمك مي كند دارايي هاي قابل اسكن را در برنامه مديريت آسيب پذيري خود قرار دهيد.

همچنين محصول Tenable.ioتوانايي رديابي تجهيزات و آسيب پذيري هاي آنها را با دقت بيشتري از هر راه حل ديگر در صنعت فراهم مي كند و با بهره گيري از يك الگوريتم پيشرفته، مجموعه گسترده اي از ويژگي ها، مانند Tenable ID، نام NetBIOS، آدرس MAC و غيره را براي شناسايي و رديابي دقيق تغييرات دارايي ها استفاده مي كند.

مشتريان ميتوانند براي اطلاع از نحوه سفارش گذاري و تهيه محصولات Tenable با كارشناسان بازرگاني شركت سورنا ارتباط برقرار كنند.


برچسب: ​ خريد Tenable.io ​،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۵:۲۴ توسط:فاطمه بخشي موضوع: نظرات (0)