شركت سورنا شركت سورنا .

شركت سورنا

​ لايسنس روتر سيسكو 8000

با معرفي شدن تكنولوژي اينترنت 5G و ميزان پهناي باند مصرفي و تهديدات اينترنتي رشد بسزايي داشته است و شاهد تاثير همه جانبه آن در هزينه هاي شبكه و افزايش پيچيدگي هاي مديريتي آن هستيم. در اين ميان، تكنولوژي سيسكو سيليكون كه در تجهيزات اين شركت استفاده شده است، بعنوان پيشگام در صنعت شبكه، توانسته است بدون ايجاد خلل در مقياس پذيري و كارايي تجهيزات تا 10.8Tbps پهناي باند را تامين نمايد.

روتر سيسكو سري 8000 كه بعنوان گزينه اي مقياس پذير ميتوانند تا 12.8Tbps را در فرم هاي مختلف و با مدل هاي ثابت و ماژولار تامين نمايند گزينه اي مناسب و قابل اطمينان براي سازمان ها و ديتاسنترهاي پيشرفته بحساب مي آيند.

سري روترهاي 8000 سيسكو (لايسنس سيسكو) با بهره گيري از سيستم عامل بهبود يافته Cisco IOS XR7 كه با پشتيباني از برنامه نويسي و Open API ها قابليت هاي مديريت و مانيتورينگ را افزايش ميدهد، پاسخگوي نياز هر شبكه اي با هر ابعادي ميباشند.

 



برچسب: ​ لايسنس روتر سيسكو 8000،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۰۸:۵۸ توسط:فاطمه بخشي موضوع: نظرات (0)

​لايسنس سوئيچ سيسكو سري Catalyst

سوئيچ سيسكو سري Catalyst

سوئيچ هاي سري كاتاليست سيسكو شامل مجموعه سوئيچ هاي Backbone و Access اين برند مطرح در عرصه شبكه ميشوند. جديدترين عضو خانواده سويچ هاي كاتاليست سيسكو سري 9000 است كه علاوه بر سويچ ميتوانند نيازهاي شبكه وايرلس شبكه را نيز پاسخگو باشند.

ويژگي هاي سوئيچ كاتاليست سيسكو

تمامي مدل هاي سويچ Cisco Catalyst علاوه بر ويژگي هاي لايه دو شبكه در بستر اترنت، از VLAN ، Trunking و قابليت هاي QoS پشتيباني ميكنند و از سيستم عامل ارتقا يافته IOS XE بهره ميبرند. همچنين اكثر اين سوئيچ  ها قابليت هاي لايه سه را نيز ( مثل يك روتر ) پشتيباني ميكنند، مانند: تكنولوژي هاي  مسيريابي OSPF و يا BGP .

اين سوئيچ ها با بهره گيري از ساختار و طراحي ماژولار با قابليت جايگزين كردن كارت ها ، منبع تغذيه و فن ها زيرساختي مطلوب و مقياس پذير و High Available را براي شبكه مهيا ميكنند. بوسيله اين ويژگي در مواقع حادثه و خرابي، هريك از اين ماژول ها قابل تعويض و جايگزيني در كمترين زمان ممكن و بدون تاثير در كاركرد سوئيچ هستند. در سري هاي Backbone اين سري مانند كاتاليست 9500 و 9600، مسئوليت جابجايي بسته هاي شبكه برعهده سوپروايزرهاي پرقدرتي ميباشند كه پاسخگوي ترافيك هاي شبكه هاي با مقياس بزرگتر همانند ديتاسنترها نيز است. همچنين در سري سوئيچ هاي كاتاليست 9000 سيسكو مديريت و اعمال تغييرات با بهره گيري از سيستم عامل قابل برنامه ريزي IOS XE بشكل محسوسي بهبود يافته است كه اين امر موجب رهايي مديران شبكه از پيچيدگي اعمال تغييرات در بستر شبكه شده است.


برچسب: ​لايسنس سوئيچ سيسكو سري Catalyst،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۰۸:۰۹ توسط:فاطمه بخشي موضوع: نظرات (0)

​تجهيزات F5 BIG-IP Standard Series 5000

F5 BIG-IP Standard Series 5000

دستگاه هاي BIG-IP Standard Series 5000 كمپاني F5 كه قادر به مديريت و كنترل ترافيك هاي ورودي و خروجي ، توزيع بهينه بار در شبكه ، اعمال پاليسي هاي امنيتي و بهينه سازي منابع در انواع نرم افزار ها و سرويس ها در سطح شبكه ميباشد. اين دستگاه قادر به برقراري امنيت در شبكه هاي كوچك و متوسط ميباشد. همچنين اين دستگاه ها قادر به مديريت متمركز سرويس ها و نرم افزار ها در انواع شبكه ها همچون شبكه هاي ابري ، مجازي و غيره ميباشد. اين سري از تجهيزات F5 مناسب جهت مديريت ، برقراري امنيت و جلوگيري از حملات مختلف در سطح شبكه ميباشد. اين دستگاه ها با قابليت تشخيص نوع ترافيك ها و تفكيك آن ها بر اساس نوع مديا ، پروتكل و غيره سبب كنترل ترافيك ها و جلوگيري از bottleneck در لينك ها و افزايش كيفيت سرويس دهي ميشود. همچنين اين دستگاه از انواع تكنولوژي هاي مجازي ساز و Cloud همچون OpenStack و VMWare پشتيباني ميكند و با ابزار هاي مختلف امكان زمانبندي و خودكار سازي فرايند ها را به ارمغان مي اورد. اين دستگاه قابليت هماهنگي با دستگاه هاي SDN را دارد و امكان برنامه نويسي به وسيله ابزار iRules در اين دستگاه وجود دارد.

ويژگي هاي دستگاه F5 BIG-IP Standard Series 5000

دستگاه F5 BIG-IP Standard Series 5000 با مديريت و آناليز پيشرفته ترافيك ها مناسب جهت مديريت و برقراري امنيت در انواع شبكه ها ميباشد. از ويژگي هاي بارز اين محصول ميتوان به موارد زير اشاره كرد:

مشتريان ميتوانند براي اطلاع از نحوه سفارش گذاري و تهيه محصولات تجهيزات Big-IP Standard با كارشناسان بازرگاني شركت سورنا ارتباط برقرار كنند.


برچسب: ​تجهيزات F5 BIG-IP Standard Series 5000،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۵۷:۰۳ توسط:فاطمه بخشي موضوع: نظرات (0)

​تجهيزات F5 BIG-IP Standard Series 4000

سري دستگاه هاي BIG-IP Standard Series 4000 كمپاني F5 كه در دو مدل i4600 و  i4800 ارائه شده است كه مناسب جهت مديريت و برقراري امنيت در شبكه هاي كوچك و متوسط ميباشد.اين دستگاه ها قادر به مديريت متمركز سرويس ها و نرم افزار ها در انواع شبكه ها همچون شبكه هاي ابري ، مجازي و غيره ميباشد. اين دستگاه ها با قابليت مجازي سازي مديريت ترافيك ها و دسترسي ها در سطح شبكه ميباشند. اين سري از تجهيزات F5 از مجموعه ADC ميباشد و مناسب جهت مديريت ، برقراري امنيت امنيت و جلوگيري از حملات مختلف در سطح شبكه ميباشد. اين دستگاه ها با قابليت تشخيص نوع ترافيك ها و تفكيك آن ها بر اساس نوع مديا ، پروتكل و غيره سبب كنترل ترافيك ها و جلوگيري از bottleneck در لينك ها و افزايش كيفيت سرويس دهي ميشود. همچنين اين دستگاه از انواع تكنولوژي هاي مجازي ساز و Cloud همچون OpenStack و VMWare پشتيباني ميكند و با ابزار هاي مختلف امكان زمانبندي و خودكار سازي فرايند ها را به ارمغان مي اورد. اين دستگاه قابليت هماهنگي با دستگاه هاي SDN را دارد و امكان برنامه نويسي به وسيله ابزار iRules در اين دستگاه وجود دارد.

ويژگي هاي دستگاه F5 BIG-IP Standard Series 4000

دستگاه F5 BIG-IP Standard Series 4000 با مديريت و آناليز پيشرفته ترافيك ها مناسب جهت مديريت و برقراري امنيت در انواع شبكه ها ميباشد. از ويژگي هاي بارز اين محصول ميتوان به موارد زير اشاره كرد:

قابليت مديريت SSL TPS در شبكه
قابليت پشتيباني شبكه هاي Cloud و مجازي همچون VMwareو  OpenStack
قابليت استفاده از ابزار iRules جهت نوشتن اسكريپت ها و خودكارسازي فرايند ها
قابليت استفاده از ابزار iControl جهت اتصال به REST APIs و  SDKs
قابليت خودكارسازي به وسيله ي ابزار هاي مختلف همچون Puppet، Chef ، Ansible
قابليت Federal Information Processing Standards (FIPS)
قابليت پشتيباني از رمزنگاري RSA
قابليت پشتيباني از سخت افزار هاي امنيتي hardware security module (HSM)
مجهز به تكنولوژي VMware vRealize
قابليت مديريت micro services ها
قابليت هماهنگي با انواع شبكه هاي ابري public cloud ، on-premises و  private Cloud
مشتريان ميتوانند براي اطلاع از نحوه سفارش گذاري و تهيه محصولات تجهيزات Big-IP Standard با كارشناسان بازرگاني شركت سورنا ارتباط برقرار كنند.


برچسب: ​تجهيزات F5 BIG-IP Standard Series 4000،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۵۴:۲۵ توسط:فاطمه بخشي موضوع: نظرات (0)