شرکت سورنا شرکت سورنا .

شرکت سورنا

VIPRION 4480

امروزه با رشد بی سابقه سرویس ها و اپلیکیشن های تحت وب و سرویس های کلود، بسیاری از تجارت ها تمایل به بکارگیری از این برنامه ها دارند. همچنین با این همه گیری، بیش از پیش شاهد رشد حمله های سایبری به زیرساخت ها و سرویس های میباشیم که میتواند صدمات مالی قابل توجهی را به سازمان ها تحمیل نماید. برای این منظور بسیاری از مدیران به دنبال راهکار قابل اطمینانی برای جلوگیری از نفوذ هکرها و از دست رفتن اطلاعات حیاتی سازمان خود میباشند.

فایروال F5 یا بطور دقیق تر Application Delivery Controller (ADC) بمنظور برطرف سازی نیازهای دیتاسنترهای پیشرفته و شبکه های Carrier-level طراحی شده است. با بهره گیری از پورت های با سرعت 100GbE و 40GbE و با پشتیبانی از 4 ماژول VIPRION 4450 Blade میتواند پاسخگوی نیازهای روزافزون و تامین امنیت سرویس های تحت وب سازمان های پیشرفته باشد. این محصول با بهره گیری از چیپ پرقدرت FPGA، سیستم عامل منعطف TMOS و سرویس های F5 Big IP زیرساخت مطمئنی را برای برقراری امینت اپلیکیشن ها و جلوگیری از حملات سایبری و نفوذهای پیشرفته فراهم میگرداند.

ویژگی VIPRION 4480


از قابلیت های این شاسی شرکت F5 میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه محصولات تجهیزات f5 VIPRION با کارشناسان بازرگانی شرکت سورنا ارتباط برقرار کنند.


برچسب: VIPRION 4480،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۵:۵۱ توسط:فاطمه بخشی موضوع: نظرات (0)