شركت سورنا شركت سورنا .

شركت سورنا

​سيسكو MDS 9700

سوييچ سيسكو MDS 9700
اين سري سوييچ هاي سيسكو كه با نام Cisco MDS 9700 Series Multilayer Directors شناخته ميشوند با استفاده از پشتيباني پروتكل هاي متعدد و مجهز بودن به ماژول هاي فيبر نوري قدرمند كاربرد وسيعي در زمينه  مديريت SAN و سرورهاي Cloud دارند و در ديتاسنتر بسيار مورد استفاده قرار ميگيرد. اين سوييچ ها كه از سيستم عامل NX-OS بهره ميبرد قابليت مجازي سازي شبكه را دارند. و با مجهز بودن به 2 ماژول سوپروايزر امكان high availability بالا برده و با مجازي سازي و پشتيباني SAN و مجهز بودن به Cisco Fabric Interconnect امكانات كاملي جهت استفاده در مراكز داده را به ارمغان مي آورد.

ويژگي هاي سوييچ سيسكو MDS 9700
پشتيباني از 48 پورت 32 Gbps Fibre Channel مناسب جهت بهترين استفاده در SAN و سرورهاي مجازي

مجهز به سيستم عامل قدرتمند NX-OS

داراي قابليت high availability

پشتيباني از VXLAN

پشتيباني از قابليت full-duplex aggregate و پردازش ديتا تا 768 Gbps

قابليت مديريت و مانيتور ديوايس هاي SAN به وسيله ي ابزار Cisco VMpath

قابليت استفاده از PortChannel به صورت multipath load balancing

پشتيباني از فناوري جهت مجازي سازي SAN

پشتيباني از تكنولوژي Virtual SAN (VSAN) و Inter-VSAN Routing (IVR)  جهت سرويس دهي ويژه و مجازي سازي در شبكه هاي SAN

مجهز به تكنولوژي NVMe over Fibre Channel

مشتريان ميتوانند براي اطلاع از نحوه سفارش گذاري و تهيه محصولات لايسنس سيسكو با كارشناسان بازرگاني شركت سورنا ارتباط برقرار كنند.

مدل هاي سوييچ سيسكو MDS 9700
سوييچ سيسكو MDS 9718

قابليت پشتيباني 768 x 2/4/8/10/16/32-Gbps FC, 768 x 10-Gbps FCoE / 384 x 40-Gbps FCoE

داراي  18 slot chassis – 16 line card slots

مجهز به Power supply 16

جايگيري در رك به فضاي 26 RU

پردازش ديتاي كلي تا 48Tbps

سوييچ سيسكو MDS 9710

قابليت پشتيباني 384 x 2/4/8/10/16/32-Gbps FC, 384 x 10-Gbps FCoE / 192 x 40-Gbps FCoE

داراي 10-slot chassis – 8 line card slots

مجهز به Power supply 8

جايگيري در رك به فضاي 14 RU

پردازش ديتاي كلي تا 24Tbps

سوييچ سيسكو MDS 9706

قابليت پشتيباني 192 x 2/4/8/10/16/32-Gbps FC, 192 x 10-Gbps FCoE / 96 x 40-Gbps FCoE

داراي  6-slot chassis – 4 line card

مجهز به Power supply 4

جايگيري در رك به فضاي 9 RU

پردازش ديتاي كلي تا 12Tbps

لايسنس سوييچ  Cisco MDS 9700
با توجه به فيچر هاي گسترده امنيتي و پروتكل هاي متعدد مورد استفاده در شبكه هاي WAN لايسنس هاي متعددي براي اين محصول ارائه شده است. كه قابليت ساپورت لايسنس هاي نسل جديد Permanent License Reservation (PLR) و Smart licenseدر اين محصولات فراهم ميباشد. جهت مديريت اسمارت لايسنس‌ها از ابزار Cisco Smart Software Manager( CSSM ) به صورت ابري يا On-Prem استفاده مي‌شود و پيش نياز استفاده از ابزار CSSM داشتن يك اسمارت اكانت سيسكو است.

خريد سوييچ سيسكو MDS 9700
مشتريان ميتوانند براي اطلاع از نحوه سفارش گذاري و تهيه انواع لايسنس سيسكو با كارشناسان بازرگاني شركت سورنا ارتباط برقرار كنند.


برچسب: ​سيسكو MDS 9700،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۴۵:۱۰ توسط:فاطمه بخشي موضوع: نظرات (0)

​سيسكو 9300 MDS

سوييچ سيسكو 9300 MDS
اين سري سوييچ هاي سيسكو كه با نام Cisco MDS 9300 Series Multilayer Directors شناخته ميشوند با حجم و هزينه مناسب بوده و با استفاده از پشتيباني پروتكل هاي متعدد و مجهز بودن به ماژول فيبرنوري تا 32Gbps  كاربرد وسيع  انعطاف پذيري زيادي در زمينه  مديريت شبكه هاي بزرگ SAN و سرورها دارند و در ديتاسنتر بسيار مورد استفاده قرار ميگيرد. اين سوييچ ها كه از سيستم عامل NX-OS بهره ميبرد قابليت مجازي سازي شبكه را دارند. و با مجهز بودن به 2 ماژول سوپروايزر امكان high availability بالا برده و با مجازي سازي و پشتيباني SAN و مجهز بودن به Cisco Fabric Interconnect امكانات كاملي جهت استفاده در مراكز داده را به ارمغان مي آورد.

ويژگي هاي سوييچ سيسكو MDS 9300
داراي اينترفيس هاي 2/4/8/10/16-Gbps به صورت 48 پورت و 96 پورت به صورت Multigigabit  1G, 2.5G, 5G, or 10 Gbps

پشتيباني UPOE+

پشتيباني تكنولوژي VSAN fabric isolation

مديريت پيشرفته اكسس ليست ها در شبكه هاي SAN با تكنولوژي Hardware zoning by Access Control Lists

پشتيباني از تكنولوژي هاي پيشرفته امنيتي بر بستر فيبرنوريFC-SP)  Fibre Channel Security Protocol( جهت authentication پيشرفته بين سوييچ با سرور و سوييچ با سوييچ

پشتيباني از پروتكل هاي( Authentication, Authorization, Accounting )AAA همچون RADIUS, TACACS+

پشتيباني از Lightweight Directory Access Protocol (LDAP)

پشتيباني Secure FTP (SFTP)

پشتييباني از role-based access control (RBAC)

پشتيباني از Cisco Prime DCNM web services API

پشتيباني نرم افزار Cisco DNA

مجهز به سيستم عامل قدرتمند NX-OS

داراي قابليت high availability

پشتيباني از Umbrella DNS Integration

پشتيباني از VXLAN

قابليت استفاده از PortChannel

پشتيباني از فناوري جهت مجازي سازي SAN

پشتيباني از پروتكل هاي امنيتي Encrypted Traffic Analytics (ETA) ، AES-256 MACsec encryption،   IPSec encryption

مشتريان ميتوانند براي اطلاع از نحوه سفارش گذاري و تهيه محصولات سيسكو MDS با كارشناسان بازرگاني شركت سورنا ارتباط برقرار كنند.

مدل هاي سوييچ سيسكو MDS 9300
 

سوييچ  Cisco MDS 9396S
مجهز به 48 تا 96 پورت Fibre Channel با سرعت 16G Multilayer Fabric

جايگيري در فضاي 2RU رك

سوييچ Cisco MDS 9396S
مجهز به 96 پورت Fibre Channel با سرعت 32G Multilayer Fabric

جايگيري در فضاي 2RU رك

مجهز به تكنولوژي Application-Specific Integrated Circuit (ASIC)

لايسنس سوييچ سيسكو MDS 9300
سوييچ Cisco MDS 9300 از هردو نسل لايسنس سنتي PAK و نسل جديد اسمارت لايسنس (smart license) پشتيباني ميكند.

لايسنس هاي نسل جديد  Smart License

با توجه به فيچر هاي گسترده امنيتي و پروتكل هاي متعدد مورد استفاده در شبكه هاي WAN لايسنس هاي متعددي براي اين محصول ارائه شده است. كه قابليت ساپورت لايسنس هاي نسل جديد Permanent License Reservation (PLR) و   smart licenseدر اين محصولات فراهم ميباشد. جهت مديريت اسمارت لايسنس‌ها از ابزار Cisco Smart Software Manager(CSSM )به صورت ابري يا On-Premاستفاده مي‌شود و پيش نياز استفاده از ابزار CSSM داشتن يك اسمارت اكانت سيسكو است.

لايسنس هاي سنتي PAK

با توجه به ابزار هاي موجود در اين سوييچ لايسنس هاي متعددي ارائه شده است. همچنين با تهيه ي لايسنس چند منظوره اين محصول ميتوان از بسياري از فيچر هاي موجود بهره برد. اين سوييچ از ويژگي  PAKبهره مند است و ميتوان به صورت آفلاين اين نوع لايسنس را اكتيو كرد  كه لايسنس ها با توجه به ويژگي ها به چند دسته كلي زير تقسيم ميشوند

لايسنس IP Base سيسكو
لايسنس IP Services سيسكو
لايسنس Advanced Enterprise Services سيسكو
خريد سوييچ سيسكو MDS 9300
مشتريان ميتوانند براي اطلاع از نحوه سفارش گذاري و تهيه انواع لايسنس سيسكو با كارشناسان بازرگاني شركت افزار پرداز هوشمند سورنا ارتباط برقرار كنند.


برچسب: ​سيسكو 9300 MDS،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۴۳:۵۳ توسط:فاطمه بخشي موضوع: نظرات (0)

​ سيسكو Catalyst 8000

روتر سيسكو Catalyst 8000
امروزه برقراري ارتباطات امن و منعطف بين شعب و ديتاسنتر سازمان ها و به منظور انتقال اپليكيشن ها بر بستر كلودها و همچنين ارتباطات از راه دور، به يكي از اساسي ترين دغدغه هاي مديران شبكه سازمان ها تبديل شده است. اين در حالي است كه راهكارهاي سنتي مديريت شبكه هاي WAN با توجه به گسترش روزافزون كاربران و شبكه ها، و با استفاده از محيط هاي دستوري (CLI)، هوشمندانه بنظر نميرسد و تنها موجب اتلاف وقت و هزينه سازمان ها شده و در نهايت نيز بازده لازمه را ندارد.

در همين راستا، پلتفرم لبه شبكه Catalyst 8000 سيسكو به منظور توسعه راهكار شبكه هاي Intent-based ، كه پيچيدگي هاي فراوان شبكه هاي سنتي را كاهش ميدهند، طراحي شده اند و براي ارتقاي چابكي و انعطاف پذيري در انتخاب لينك هاي ارتباطي بين شعب كارايي دارند.

ويژگي روتر كاتاليست 8000 سيسكو
اين سري از پلتفرم لبه شبكه سيسكو قابليت هاي متنوعي را براي شبكه هاي پيشرفته فراهم ميكنند كه در ادامه به آنها ميپردازيم:

پشتيباني از معماري سنتي شبكه هاي WAN

با استفاده از روتر كاتاليست 8000 سيسكو كه جايگزيني براي روترهاي ASR و ISR سيسكو در لبه شبكه بحساب ميايند، مديران ميتوانند با استفاده از اين محصول در مود Autonomous و با بكارگيري قابليت هاي IOS XE، از اين محصول بعنوان يك روتر در لبه شبكه خود استفاده نمايند.

پشتيباني از SD-WAN

اين تجهيزات قابليت ارائه عملكرد بهتري در شبكه هاي SD-WAN ميباشند و از سرويس هاي آن بنحو بهينه تري پشتيباني ميكنند. همچنين با بهره مندي از نسل جديد چيپ هاي Cisco Quantum Flow مقدار encryption و SD-WAN Tunnel بصورت بسزايي بهبود يافته است. در اين محصول و در مود Controller و با بهره گيري از سيستم عامل IOS XE SD-WAN، موجب گسترش استفاده از فرآيندهاي خودكار (Automation) در سطح شبكه گسترده (WAN) شده كه ميتوان از آن براي برقراري ارتباطات با كمترين خلل و با درنظرگيري سياست هاي از پيش تعريف شده استفاده نمود. در اين حالت تمامي عملكردهاي Control Plane دستگاه توسط Cisco vManage مديريت شده كه به مديران امكان نظارت و مديريت بر شبكه و ارتباطات WAN خود را در داشبوردهاي گرافيكي ميدهد.

مشتريان ميتوانند براي اطلاع از نحوه سفارش گذاري و تهيه محصولات روتر سيسكو با كارشناسان بازرگاني شركت سورنا ارتباط برقرار كنند.

برقراري امنيت در لبه شبكه

اين محصولات، با پشتيباني از قابليت هاي فايروال هاي نسل جديد،  نقش بسزايي در فراهم كردن امنيت شبكه و پيشگيري از تهديدات امنيتي ايفا ميكند. محصول Cisco Catalyst 8000 Edge Platform با در اختيار داشتن قابليت هاي امنيتي از قبيل Firewall ، IPS ، URL Filtering ، Layer 2 Encryption  و DNS Monitoring شبكه شما را بيش از پيش ايمن ميگرداند.

پشتيباني تكنولوژي SASE

تكنولوژي SD-WAN سيسكو را با تركيب مفاهيم امنيت شبكه، زير ساختي مقرون بصرفه ، چابك و راحت را براي سرويس هاي نرم افزاري يا SaaS ( Software-as-a-Service)  مهيا ميكند. پلتفرم لبه شبكه روتر سيسكو Catalyst 8000 با پشتيباني از سرويس تحت كلود Cisco Umbrella ، امكان بهره مندي مشتريان از تكنولوژي SASE را مهيا كرده تا بتوانند از امنيت را دركنار سرويس هاي شبكه و بصورت هماهنگ بهره ببرند.

لايسنس روتر كاتاليست سيسكو سري 8000
اين محصول در مود Autonomous از لايسنس هاي اسمارت سيسكو پشتيباني كرده و به مديران اين امكان را ميدهد تا بوسيله اسمارت اكانت سيسكو خود قابليت هاي IOS XE را فعال نمايند. همچنين با استفاده از لايسنس PLR روتر كاتاليست 8000 سيسكو ميتوان، تمامي قابليت هاي اين محصول را بصورت فول و دائمي فعال كرد. لازم بذكر است اين لايسنس ها در شبكه SD-WAN كاربرد ندارند.

در حالت ديگر، و با استفاده از اين محصولات در مود Controller و IOS XE SD-WAN، مشتريان نياز به لايسنس هاي SD-WAN DNA Subscription دارند تا ظرفيت پهناي باند مورد نياز لبه شبكه خود را براي پشتيباني از ترافيك رمزنگاري بر پايه IPsec را تعيين نمايند.

خريد روتر كاتاليست سيسكو
مشتريان ميتوانند براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد خريداري اين تجهيزات سيسكو و لايسنس هاي آن، با كارشناسان فروش شركت افزار پرداز هوشمند سورنا ارتباط برقرار نمايند.


برچسب: ​ سيسكو Catalyst 8000،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۵:۴۴ توسط:فاطمه بخشي موضوع: نظرات (0)

​ سيسكو CSR1000v

روتر مجازي سيسكو CSR1000v
شركت سيسكو با هدف توسعه و مهاجرت تجهيزات فيزيكي به زيرساخت مجازي، روتر CSR1000v خود را كه از قابليت هاي مسيريابي در شبكه هاي WAN و ايجاد لبه شبكه امن براي شعب پشتيباني ميكند، معرفي كرده است. اين محصول را ميتوان در محيط هاي مجازي و ابري پياده سازي كرد. همچنين قابليت هاي سيستم عاملCisco IOS XE  شركت ها را قادر مي سازد تا شبكه گسترده سنتي خود را با استفاده از كنترلر vManage سيسكو به شبكه SD-WAN يا شبكه گسترده مبتني بر نرم افزار مهاجرت داده تا بتوانند ارتباطات امن را بين شعب خود و با استفاده از مسيريابي دايناميك برقرار كنند.

اين روترها قابليت راه اندازي در كلودهاي مرسوم از قبيل كلودAWS  آمازون و همچنين كلود Azure مايكروسافت پشتيباني ميكند. همچنين ادمين ها با استفاده از ويژگي Open API به اتومات سازي فرآيندها در بستر شبكه بپردازند.

با اين حال، محيط cloud با منابع مشترك با زيرساخت هاي مشترك مشكلات شبكه و امنيت را براي شركت ها ايجاد مي كند:

ويژگي روتر مجازي سيسكو CSR1000v
اين محصول از قابليت هاي زير برخوردار است و مشتريان ميتوانند بوسيله آن شعب خود را ارتقا دهند:

پشتيباني از قابليتBranch Location اين نام مجاز نمي باشد Termination  كه از IPSec , DMاين نام مجاز نمي باشد, Flexاين نام مجاز نمي باشد و EZاين نام مجاز نمي باشد تا 1000 يوزر همزمان براي هر روتر
فراهم سازي قابليت كنترل از راه دور با كمك AnyConnect و در بستر SSLاين نام مجاز نمي باشد
پشتيباني از قابليت Virtual Private Cloud (VPC) براي ايجاد دسترسي براي برنامه ها
بهره مندي از توانايي Firewall and Application Inspection
پياده سازي روتر مجازي سيسكو
بصورت كلي اين محصول را ميتوان با استفاده از قابليت هاي سيستم عامل IOS XE در دو مود زير راه اندازي نمود:

مشتريان ميتوانند براي اطلاع از نحوه سفارش گذاري و تهيه محصولات روتر سيسكو با كارشناسان بازرگاني شركت سورنا ارتباط برقرار كنند.

مود Autonomous براي استفاده در شبكه هاي سنتي گسترده
مود Controller براي استفاده در شبكه SD-WAN
در حالت اول اين محصول بعنوان يك روتر معمولي ميتواند در لبه شبكه پياده سازي شود و مسيريابي هاي مورد نياز را در بين شعب انجام دهد. در حالت دوم اين روتر بعنوان كنترلر شبكه SD-WAN پياده سازي ميشود و در كنار كنترلر vManage سياست هاي از پيش تعيين شده را اجرا ميكند.

لايسنس روتر CSR1000v
مشتريان ميتوانند اين محصول را در مود Autonomous با استفاده از لايسنس اسمارت سيسكو فعال نمايند. همچنين لايسنس PLR روتر CSR1000v ميتواند تمامي قابليت هاي اين روتر را بصورت آفلاين، فول و نامحدود فعال گرداند.

در حالت ديگر و در مود Controller، هيچكدام از لايسنس هاي اسمارت كارايي نداشته و مشتريان ميبايست براساس پهناي باند مورد نياز براي برقراري تونل IPsec و انتقال اطلاعات بر بستر شبكه SD-WAN، لايسنس DNA روتر سيسكو را خريداري نمايند.


برچسب: ​ سيسكو CSR1000v،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۳:۴۲ توسط:فاطمه بخشي موضوع: نظرات (0)