شركت سورنا شركت سورنا .

شركت سورنا

​ سولارويندز NTA

​ سولارويندز NTA
​.

اين محصول كه ابزاري است براي بررسي Flow هاي موجود در شبكه به سازمان ها در مانيتورينگ جريان هاي ترافيكي و مبدا و مقصد آنها كمك ميكند.

NetFlow چيست و چگونه كار ميكند ؟

NetFlow يك پروتكل شبكه است كه براي ديدن جريان ترافيك در شبكه است. با بررسي داده هاي NetFlow  مي توانيد جزييات ترافيكي كه در شبكه شما در حال جريان است ، از جمله مبدا ، مقصد ، نقطه تراكم و حجم ترافييك در حال جريان را آناليز كنيد. با كمك استفاده از روش مانيتورينگ NetFlow و آناليز داده هاي آن مي توانيد ترافييك درون شبكه خود را بهينه سازيد و از هزينه اضافي براي پهناي باند ببيشتر خودداري كنيد.

با ابزار موجود در نرم افزار NetFlow Analyzer  مي توانيد تشخيص دهيد كدام برنامه يا كاربر چه حجمي از ترافيك ايجاد كرده و چه ميزان از پهناي بان شما را اشغال كرده است.

همچنين ميتوانيد براي بيشترين اشغال كننده هاي پهناي باند خود هشدار تعرف كنيد تا با استفاده از اين داده ها ميزان تاثير آنها در پهناي باند را كم كنيد .

ابزار هاي موجود در Network Flow Analysis Tools (NTA) شما را قادر مي سازد ترافيك موجود در شبكه را ضبط كنيد و  نظارت بر ميزان مصرف پهناي باند  برنامه ها ، دستگاه ها و كاربران پيدا كنيد.

ابزار هاي برنامه اين داده ها را به صورت چارت و نمودار براي شما ترتيب ميدهند تا به صورت راحت تر متوجه ميزان مصرف پهنا توسط چه و چه كسي شويد.

همچنين نرم افزار NTA شركت Solarwinds از شبكه هاي بي سيم و وايرلس هم پشتيباني مي كند و مي توانيد ترافيك شبكه بي سيم خود را هم آناليز كنيد و عناصر نا خواسته ي مشغول كننده پهناي باند خود را پيدا كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۲۶:۲۶ توسط:فاطمه بخشي موضوع: نظرات (0)

​ سولارويندز NCM

​ سولارويندز NCM

Solarwinds NCM

نرم افزار سولارويندز NCM و يا SolarWinds Network Configuration Manager (NCM) با مديريت تنظيمات، تغييرات و برابر سازي براي روترها، سوئيچ ها و ساير دستگاه هاي شبكه از Cisco، Juniper، HP، Dell®، Brocade، F5، Aruba، Rukus، و غيره.، در زمان صرفه جويي مي كند و قابليت اطمينان است و امنيت شبكه را بهبود مي بخشد.

Network Configuration Manager يك راه حل جامع و گرافيكي است كه براي ساده سازي و خودكارسازي مديريت پيكربندي شبكه طراحي شده است. NCM دسترسي را افزايش مي دهد، در زمان صرفه جويي مي كند، امنيت را بهبود مي بخشد و پايبندي به خط مشي را تضمين مي كند. NCM داراي قابليت‌هاي خودكارسازي است كه مدت زماني را كه مهندسان شبكه صرف كارهاي روزمره شبكه مي‌كنند كاهش مي‌دهد و به آن‌ها اجازه مي‌دهد روي پروژه‌ هاي حياتي تجاري تمركز بيشتري را داشته باشند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۲۳:۰۹ توسط:فاطمه بخشي موضوع: نظرات (0)

​ سولارويندز NPM

Solarwinds NPM

نرم افزار سولارويندز NPM و ياSolarWinds Network Performance Monitor (NPM) يك نرم افزار نظارت بر شبكه قدرتمند و مقرون به صرفه است كه شما را قادر مي سازد تا به سرعت مشكلات و قطعي هاي عملكرد شبكه را شناسايي، تشخيص و حل كنيد. SolarWinds NPM مي‌تواند سرورهاي VMware ESX و ESXi نسخه‌هاي 4.0 و بالاتر را كه با ابزارهاي VMware نصب شده نظارت كند. اگر SNMPv2c در دستگاهي فعال باشد، SolarWinds NPM سعي مي كند از SNMPv2c براي نظرسنجي دستگاه براي جمع آوري اطلاعات در مورد عملكرد آنها استفاده كند.

SolarWinds يكي از توليدكنندگان پيشرو نرم افزار مديريت فناوري اطلاعات در جهان است. مانيتور عملكرد شبكه  (NPM)اين شركت يكي از محصولات كليدي آن است. اين سيستم بر روي نظارت بر سلامت دستگاه هاي متصل به يك شبكه تمركز دارد. سخت افزاري كه SolarWinds Orion NPM به آن توجه مي كند شامل تجهيزات شبكه مانند روترها و سوئيچ ها مي شود. دستگاه هاي نقطه پاياني، از جمله Terminals، رايانه هاي شخصي روميزي، و دستگاه هاي تلفن همراه و تجهيزات اداري مانند چاپگر. فرآيند نظارت دائمي معيارهايي را جمع آوري مي كند كه در جزو وظايف عيب يابي است.

ويژگي هاي كليدي
نظارت بر شبكه multi-vendor
سطح Visibility دقيق در لايه هاي عميق
عيب يابي سريع، زمان خرابي را كاهش ميدهد
به طور خودكار دستگاه هاي شبكه را كشف مي كند و معمولاً در حدود يك ساعت آنها را مستقر مي كند
نظارت بر تونل هاي اين نام مجاز نمي باشد

اگر تونل هاي اين نام مجاز نمي باشد شما خراب باشد، كاربران ممكن است نتوانند به خدمات شبكه اي كه براي كسب و كار حياتي هستند دسترسي پيدا كنند. نرم افزار نظارت بر شبكه NPM(سولارويندز NPM)، سلامت و عملكرد كل محيط Cisco ASA شما را مشاهده مي كند، بنابراين مي توانيد به راحتي وضعيت تونل هاي اين نام مجاز نمي باشد را مشاهده كنيد تا از اتصال بين سايت ها اطمينان حاصل كنيد.

مشتريان ميتوانند براي اطلاع از نحوه سفارش گذاري و تهيه انواع لايسنس سولارويندز با كارشناسان بازرگاني شركت افزار پرداز هوشمند سورنا ارتباط برقرار كنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۲۵:۳۸ توسط:فاطمه بخشي موضوع: نظرات (0)

​ سولارويندز NOM

Solarwinds Network Operation Manager

نرم افزار سولارويندز Network Operations Manager نظارت جامعي را در يك كنسول وب يكپارچه فراهم مي كند و به شما امكان مي دهد عملكرد و در دسترس بودن شبكه، پهناي باند، WAN و پورت هاي سوئيچ را در يك محصول واحد و مقياس پذير نظارت كنيد.

براي نصب نسخه جديد سولارويندز NOM يا ارتقا از نسخه موجود NOM به آخرين نسخه، بسته نصب NOM را بايد از پورتال مشتري دانلود كنيد و SolarWinds Orion Installer برنامه ايي است كه شما را در مراحل نصب و ارتقا و بروزرساني برنامه NOM ياري مي كند.

نسخه هاي جديد برنامه NOM ويژگي هاي مختلفي را تغيير داده و بروزرساني هايي را ايجاد كرده است مانند:

سياست هاي رمز عبور حساب ها بهبود يافته است
حساب مهمان حذف شده است
قفل كردن سحاب كاربراني كه تلاش هاي مكرر براي ورود آنها ناموفق بوده است
گزينه هاي جديد براي ارسال Syslog
Orion Log Viewer بهبود يافته است
رابط مديريت ويژگي هاي سفارشي سازي جديد
Account Limitation Builder جايگزين برنامه مستقل شده است
بهبود داشبور هاي سيستم

برنامه NOM ميتواند تشخيص دهد كه هر پورت  در هر دستگاه در شبكه چه ميزان پهناي باند مصرف ميكند اين دستگاه ها شامل سوئيچ، روتر، سرور و فايروال ميشوند كه NOM ميتواند آنها را كنترل و تنظيم مي كند. يكي از ويژگي هاي مهم NOM پويش و اسكن دقيق تمامي اجزاي زير ساخت هاي شبكه مانند سوئيچ و سرور ها و... است كه نظارت دقيق بر اين زير ساخت هاي موجو در شبكه باعث مي شود مديران توانايي هاي مديريتي را در سطح وسيع بر خوردار باشند.

شخصي سازي بخش نظارت

برنامه NOM اين اجازه را ميدهد كه افراد بتوانند بر اساس نياز هاي خود و زير ساخت هاي شبكه مورد نظرشان تغييراتي را در پنل مديريتي و نظارتي به وجود بياورند. سولارويندز NOM داراي بخش نظارت بر زير ساخت هاي شبكه از طريق Single panel of glass است كه ميتوان داشبورد ها و نمودار ها و ترافيك هاي موجود در WAN پورت هاي سفارشي و نما ها را در برنامه NOM سفارشي سازي كرد.

مشتريان ميتوانند براي اطلاع از نحوه سفارش گذاري و تهيه انواع لايسنس سولارويندز با كارشناسان بازرگاني شركت افزار پرداز هوشمند سورنا ارتباط برقرار كنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۱۱:۲۵ توسط:فاطمه بخشي موضوع: نظرات (0)

​ نرم افزار BIG-IP DNS

ماژول F5 BIG-IP DNS جهت مديريت و كنترل سرويس DNS در سطح شبكه ميباشد و با جلوگيري از حملات denial-of-service (DDoS) attacks ميباشد. اين ماژول با مانيتورينگ و گزارش دهي پيشرفته از درخواست هاي DNS در سطح شبكه و بهينه سازي DNS Server با راهكار هاي مختلف همچون load balancing و پاسخ دهي تا 100 ميليون DNS query سبب افزايش كيفيت سرويس DNS در سطح شبكه ميشود. همچنين اين ماژول با هماهنگي با نرم افزار هاي ابري ، third party و غيره سبب يكپارچگي در خواست هاي DNS در سطح شبكه ميشود. اين نرم افزار با بررسي سطح اعتبار دامين ها ، IP ها ، DNS query ها و غيره قادر به ايمن سازي سرويس DNS و جلوگيري از سطح وسيعي از حملات و آسيب پذيري ها همچون NXDOMAIN floods، malformed packets، cache poisoning، DNS hijacking و غيره ميباشد

ويژگي هاي ماژول F5 BIG-IP DNS

اين ماژول F5 با مديريت يكپارچه درخواست هاي DNS در سطح شبكه و مانيتورينگ پيشرفته DNS سبب پاداري و امن سازي اين سرويس در سطح شبكه ميشود. از ويژگي هاي بارز اين ماژول ميتوان به موارد زير اشاره كرد:

قابليت مانيتوريگ پيشرفته درخواست هاي DNS در سطح شبكه
قابليت ايجاد ليست هاي سياه براي اي پي ها و دامنه هاي مشكوك و آسيب رسان
قابليت هماهنگي با نرم افزار هاي مختلف جهت آناليز اعتبار دامنه همچون SURBL ، Spamhaus و غيره
قابليت اعمال پاليسي هاي خاص جهت پاسخ دهي به درخواست هاي DNS بر اساس نوع IP ، موقعيت جغرافيايي و غيره
جلوگيري از ترافيك هاي حملات DNS
قابليت پشتيباني از نرم افزار ها و سرويس هاي شبكه هاي ابري و on-premises
قابليت پشتيباني از نرم افزار هاي third party
قابليت پاسخ دهي تا 100 ميليون DNS query
قابليت مديريت پيشرفته DNS ها در سطح شبكه
قابليت مديريت توسط كنسول تحت وب
قابليت افزايش كيفيت سرويس دهي quality of service (QoS)
قابليت هماهنگي با primary DNS server و ركورد هاي zone transfers جهت تسريع فرايند هاي DNS query
مشتريان ميتوانند براي اطلاع از نحوه سفارش گذاري و تهيه محصولات نرم افزار BIG-IP با كارشناسان بازرگاني شركت سورنا ارتباط برقرار كنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۰۲:۴۴ توسط:فاطمه بخشي موضوع: نظرات (0)

​ نرم افزار BIG-IP ASM

 
نرم افزار (BIG-IP Application Security Manager (ASM

فايروال F5 BIG-IP ASM يا BIG-IP Application Security Manager با قرارگيري ميان نرم افزار ها و اينترنت سبب محافظت در برابر آسيب پذيري ها و حملات مختلف در لايه 7 شبكه ميشود. اين فايروال با قابليت هماهنگي با شبكه هاي مختلف مجازي، ابري و on-premises توانايي آناليز و مانيتورينگ هاي ترافيك هاي HTTP ، Web Socke و غيره سبب محافظت در برابر طيف وسيعي از حملات همچونForceful browsing ، DOS ، DDO ، Broute Force، SQL Injection ، Scripting و غيره ميشود. اين فايروال به دو صورت مجازي و سخت افزار قابل استفاده در انواع معماري هاي شبكه ميباشد و سبب ايمن سازي و جلوگيري از آسيب پذيري ها در سطح شبكه ميشود.

ويژگي هاي فايروال F5 BIG-IP ASM

فايروال F5 BIG-IP ASM با آناليز پيشرفته ترافيك ها و پكت ها در سرويس ها و نرم افزار هاي مختلف سبب جلوگيري از حملات مختلف و امن سازي شبكه ميشود. از ويژگي هاي بارز اين فايروال ميتوان به موارد زير اشاره كرد:

قابليت جلوگيري از حملات بات ها
قابليت جلوگيري از حملات zero-day
قابليت جلوگيري از حملات مختلف همچون DOS ، DDOS ، Broute Force، SQL Injection ، Scripting و غيره
قابليت محافظت در نرم افزار هاي مجازي، ابري و on-premises
قابليت آناليز و مانيتورينگ هاي ترافيك هاي HTTP و Web Socket
قابليت اعمال پاليسي هاي امنيتي بر اساس نوع نرم افزار، IP و غيره
قابليت جلوگيري از نشت داده (DLP) Data Loss Protection
قابليت مانيتورينگ فعاليت ها و دسترسي هاي كاربران
قابليت جلوگيري از دسترسي به وب سايت هاي آسيب پذير
پشتيباني از استاندارد هاي امنيتي مختف همچون PCI DSS, HIPAA, Basel II, SOX
قابليت جلوگيري از XML هاي آسيب رسان
قابليت Caching و compression
مشتريان ميتوانند براي اطلاع از نحوه سفارش گذاري و تهيه محصولات نرم افزار BIG-IP با كارشناسان بازرگاني شركت سورنا ارتباط برقرار كنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۰۱:۵۶ توسط:فاطمه بخشي موضوع: نظرات (0)